Annie Wersching har gått bort, var känd som Tess i The Last of Us

Robot
Annie Wersching har gått bort, var känd som Tess i The Last of Us

Gestaltade Tess i Naughty Dogs spel.

#the-last-of-us


Medlem

Shit så tråkigt RIP

Medlem

Trist som fan :/

Jag var inte så lite kär i henne som Renee Walker i 24 när det begav sig.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Redaktör
Ponny

Fanns en sådan tyngd och självklarhet i hennes skådespel. Avtrycket kommer finnas kvar.

Men... tre unga pojkar.💔Det ska inte vara så här. Tål att upprepas igen och igen: fuck cancer.


signatur

En Bamseponny av folket

Chefredaktör
Avstängd
Medlem
Skrivet av Soulless:

Trist som fan :/

Jag var inte så lite kär i henne som Renee Walker i 24 när det begav sig.

Samma här!

Jag följde aldrig "24" när serien gick på TV utan började titta på den något år efter att den lades ner och sögs direkt in i den. Den är en av få serier jag planerar att se om när jag får mer tid i livet än vad jag har nu ("småbarns/köpt-hus/mitt i karriären").

Hon var/är fantastiskt vacker. Väldigt tråkigt.


signatur

MODERKORT: ASUS Prime Z790 [] CPU: 13600K [] GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC [] RAM: Kingston Fury Beast 32 GB DDR5 [] LAGRING: Kingston Fury Renegade NVMe SSD Gen 4 2TB [] KYLNING: Corsair iCUE H150i RGB Pro XT [] PSU: Corsair AX860i platinum [] BILDSKÄRM: LG 34GP950G 180hz [] CHASSI: Fractal Design Define 7

Medlem
Skrivet av Soulless:

Trist som fan :/

Jag var inte så lite kär i henne som Renee Walker i 24 när det begav sig.

Helt klart.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Vet inte vem hon är


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Tycker hon gjorde en bra insats i både Bosch och The Rookie, men nu förstår jag varför hennes roll tog slut i The Rookie.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Vet inte vem hon är

Var*

Okej. Varför kommenterade du då? Du har ju uppenbarligen tillgång till Internet, så sök?

Artikeln berättar också vem hon var.

Åter till ämnet. Tvi. Man skall inte behöva dö i hennes ålder.

Medlem

Alltid sorgligt, tittade på 24a en hel del i tonåren och hennes prestation i TLOU var riktigt bra.

eld
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Vet inte vem hon är

Annie Wersching, känd som Tess i The Last of Us.

Skribent

Visst var hon The Borg Queen i Star Trek också?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Visst var hon The Borg Queen i Star Trek också?

Ja


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Visst var hon The Borg Queen i Star Trek också?

Yes, men hon var väl bara Borg queen i Picard serien, inte den med Voyger.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Skribent
Skrivet av lonian:

Yes, men hon var väl bara Borg queen i Picard serien, inte den med Voyger.

Nä precis, det var väl ett annat Collective också?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

RiP. Livet är bra vidrigt ibland..

Just Tess karaktären i spelet är så vacker o cool.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ah nu vet jag, det är hon från 24, tyckte jag kände igen namnet. Trodde det var hon från last ship, men det är någon annan...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Ah nu vet jag, det är hon från 24, tyckte jag kände igen namnet. Trodde det var hon från last ship, men det är någon annan...

Fan jag älskade serien 24 men minns inte vem hon var i serien eller att hon var med ens. Vilken säsong o karaktär var hon.?
___________
EDiT ::::::::::

Googlade. Hon var med i säsong 7 tydligen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar