Valve har sökt varumärkesskydd för Counter-Strike 2

Robot
Valve har sökt varumärkesskydd för Counter-Strike 2
Medlem
Medlem

jag är inte insatt i ämnet specifict men har hört talas om det när man hört om annat Valve relaterat.
Counter Strike Source 2 har man hört, är det inte bara CS:GO i ny source motor eller ja man kanske kan kalla det uppföljare


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Moderator | Testpilot
Skrivet av Molotov:

jag är inte insatt i ämnet specifict men har hört talas om det när man hört om annat Valve relaterat.
Counter Strike Source 2 har man hört, är det inte bara CS:GO i ny source motor eller ja man kanske kan kalla det uppföljare

Varje nytt CS har ju typ varit samma fast i ny motor (med viss ombalansering). Blir det något av CS 2 lär det väl bli ungefär samma visa.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Varje nytt CS har ju typ varit samma fast i ny motor (med viss ombalansering). Blir det något av CS 2 lär det väl bli ungefär samma visa.

Nja. Det är en ganska stor skillnad på att släppa nytt CS gentemot att uppdatera CSGO.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kleptoman:

Nja. Det är en ganska stor skillnad på att släppa nytt CS gentemot att uppdatera CSGO.

Jag skrev inget sådant? Det jag skrev var att varje nytt CS har spelmekaniskt varit väldigt lika varandra när de bytt motor, vilket stämmer. Ibland känns de annorlunda på grund av att de bytte motor, balansering, och vissa fall båda.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gen
Medlem

Vore trevligt om man kunde titta på Major Leagues inne i spelet som förr i tiden. Blir snyggare och trevligare än sönderkomprimerade Twitch.

Medlem
Skrivet av Gen:

Vore trevligt om man kunde titta på Major Leagues inne i spelet som förr i tiden. Blir snyggare och trevligare än sönderkomprimerade Twitch.

du kan ju kolla via gotv länk?

Medlem

Gissar på att det blir snarare 1.5 uppgradering. Grafiken och mycket av det andra i princip samma. Dom kommer inte våga ändra för mycket

Gen
Medlem
Skrivet av Kasse:

du kan ju kolla via gotv länk?

Var är den? Såg ingen sådan i spelet. Matcherna visade bara en popup till olika extrena streams.

Medlem
Skrivet av Gen:

Var är den? Såg ingen sådan i spelet. Matcherna visade bara en popup till olika extrena streams.

Hmm ingame kanske det inte finns någon länk men hltv.org har alltid alla länkar. Går möjligtvis att se under live games eller vad tabben heter i spelet.

Medlem

De sökte ju varumärkesskydd för hl3 för runt 10 år sedan också höhö

Kommer säkert lagom när mitt steamkonto fyller 20år. (3e april 2004)

1
Skriv svar