Atari köper upp sin nemesis Intellivision

Robot
Atari köper upp sin nemesis Intellivision

Efter 45 års krigande är det nu äntligen fred.

#Atari, #Intellivision

Medlem

Låtsas Intellivision fortfarande att deras Amico-konsoll är "på gång"?

Skribent
Skrivet av Margy:

Jag tror det?

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Margy:

Amico är inte en del av denna affär.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Margy:

Typ. Men t.o.m. de mest hängivna Amico-fansen verkar ha gett upp sedan en tid tillbaka. Jag brukar alltid välkomna nya konsoler och i synnerhet heja på underdogs. Men Amico var ett katastrofprojekt vanskött av en patologisk lögnare (Tommy Tallarico) som har blåst folk på pengar så här finns inget att heja på. Tyvärr.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Amico får inte längre använda namnet Intellivision. Tiden för den dealen har redan förflutit och Intellivision valde smart nog att inte förlänga. Ingen av Amicos senare marknadsförling ska innehålla Intellivision längre.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Typ. Men t.o.m. de mest hängivna Amico-fansen verkar ha gett upp sedan en tid tillbaka. Jag brukar alltid välkomna nya konsoler och i synnerhet heja på underdogs. Men Amico var ett katastrofprojekt vanskött av en patologisk lögnare (Tommy Tallarico) som har blåst folk på pengar så här finns inget att heja på. Tyvärr.

Kom just ihåg att jag hade den den här videon om Tommy Tallarico i watch later på tuben såg igenom den nu jäklar vilken resa.

signatur

The Owls Are Not What They Seem

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Sur Apan:

Kom just ihåg att jag hade den den här videon om Tommy Tallarico i watch later på tuben såg igenom den nu jäklar vilken resa.

Den är helt fantastisk. Man kan liksom inte sluta titta.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Den är helt fantastisk. Man kan liksom inte sluta titta.

Nej hans hbombers videos får en klistrad framför burken. Dem kommer inte ofta men gött blir det!

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Det är väl lika bra. Svårt att hitta två varumärken i branschen som smutsats ned mer. Gör Atari något som inte är en borderline scam idag? Galet att det bolaget lyckas överleva på börsen.

1
Skriv svar