Vart har Hollow Knight: Silksong försvunnit?
Jo jag är medveten om det, att Santa Monica är en betydligt större studio än Team Cherry som endast är några personer. Men samtidigt så är Team Cherrys scope väldigt mycket mindre än Santa Monicas.
Vi kan ta Stardew Valley som exempel istället. Utvecklat av en person från scratch på mindre tid än vad Silksong hittills har tagit.
Jag menar inte att devsen är usla på sitt hantverk men står fast vid att de är direkt usla på kommunikation. Det är inte svårt att dela med sig av livstecken och lite godis ett par gånger om året, speciellt då man dumt nog utannonserade spelet för 5 år sedan.
Lyxen hade jag unnat dem om dem antingen hade väntat med utannonseringen alternativt pratat med oss.
Hahaha LYXEN hade DU kunnat unna DEM?
Herregud :D!
Vad är det du har bidragit med för att sitta med vanföreställningarna om att du har något värde för vare sig Silksong, team cherry eller oss här i tråden?
När produkten är släpps (och egentligen innan med) men... När produkten är släppt så har team cherry troligtvis släppt ett mästerverk som har faktiskt påverkan på miljontals människor som sprider glädje i och utanför hemmen.
Medans allt du har gjort är sprida negativitet samt uttryckt är hur usla team cherry är.
Även om de skulle helt misslyckas eller skrota produkten så har de redan gjort underverk för alla de som spelat och spelar deras spel samt de som har ett uns av vett kommer att vara tacksamma för att de gjort ett tufft försök med uppföljaren.
Om du vill tillägga att jag har fel så får du gärna skriva i tråden vad du har bidragit med och varför du kan unna någon lite lyx?
Kommer väl när det kommer. Första spelet var väl helt ok, inget speciellt. Bara att spela någon av alla andra identiska metroidvania-spel som släpps varje månad.
Nämn ett Metrodivania indiespel som du tycker är bättre.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Hahaha LYXEN hade DU kunnat unna DEM?
Herregud :D!
Vad är det du har bidragit med för att sitta med vanföreställningarna om att du har något värde för vare sig Silksong, team cherry eller oss här i tråden?
När produkten är släpps (och egentligen innan med) men... När produkten är släppt så har team cherry troligtvis släppt ett mästerverk som har faktiskt påverkan på miljontals människor som sprider glädje i och utanför hemmen.
Medans allt du har gjort är sprida negativitet samt uttryckt är hur usla team cherry är.
Även om de skulle helt misslyckas eller skrota produkten så har de redan gjort underverk för alla de som spelat och spelar deras spel samt de som har ett uns av vett kommer att vara tacksamma för att de gjort ett tufft försök med uppföljaren.
Om du vill tillägga att jag har fel så får du gärna skriva i tråden vad du har bidragit med och varför du kan unna någon lite lyx?
Jag är kund och ger dem pengar.
Ännu en dag i paradiset.
Imponerande

Fortfarande inget silksong i sikte.... Vad tusan händer
Hoppas på en release inför Nintendo Switch 2.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.