Star Wars Outlaws har gått guld inför släppet nästa månad
Inte mycket hype kring detta för mig, känns som ett tristare Fallen Order/Survivor.
Ser mer fram emot nästa Jedi-spel från Respawn, även om Survivor inte var perfekt, främst med story, manus och karaktärer så var äventyret,världarna och gameplay tillräckligt bra.
The more I practice, the luckier I get.
Outlaws, War Within och Vessel of Hatred.. Hur ska jag välja?
Tänk om man hade haft tid att köra alla tre
Men det gör man ju tyvärr inte.
Tänk om man hade haft tid att köra alla tre
Men det gör man ju tyvärr inte.
Inte lätt när så mycket intressant släpps nästan samtigt
Planen får blir såhär:
1. War Within för att uppleva allt kul tillsammans med alla andra
2. Hatred of Vessel, samma anledning
3. Sedan har man sena höstmörkret till Outlaws, som kanske har någon liten rabatt och schyssta patches som stabiliserar spelet
Kul med ett SW-spel där man inte är rymdriddare utan får vifta med en blaster istället, inväntar FZs recension innan köp såklart
Kyle Katarn kunde åtminstone hantera både blasters och lasersvärd. Saknar det att runt halva spelet köras som ett vanligt fps och sedan kliva ut i 3e persons vy för att bli en jedi krigare.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Kyle Katarn kunde åtminstone hantera både blasters och lasersvärd. Saknar det att runt halva spelet köras som ett vanligt fps och sedan kliva ut i 3e persons vy för att bli en jedi krigare.
Sådana mästerverk görs inte längre.
Nu är det följa en plupp och när du är framme göra det su blir uppmanad till. Ofta genom tex att rent av visa på skärmen exakt vilket knapp du ska trycka på både i spelet och kontrollen du håller i
Alltså det ser helt kul ut, men när det inte släpps på Steam och med all sannolikhet kommer att kräva Ubisoft Connect-dyngan så får det vara oköpt för min del.
Redan spelat detta spel.
Nej det har du inte men du kanske har tusen andra liknande spel du kan spela
Gött! Nu hoppas vi att det levererar en helgs nöje iaf, tanke på priset 1199kr
Kostar det verkligen 1199kr?! Ännu ett AAAA spel från Ubisoft.
Outlaws, War Within och Vessel of Hatred.. Hur ska jag välja?
Du hinner ju klara ut outlaws och tröttna på war within innan Vessel of Hatred ens släpps så...
1# FZ Troll
Kostar det verkligen 1199kr?! Ännu ett AAAA spel från Ubisoft.
Eller så subbar ni en månad på ubi+ och passar på att spela igenom lite annat typ prince o persia, avatar m.m
1# FZ Troll
Du hinner ju klara ut outlaws och tröttna på war within innan Vessel of Hatred ens släpps så...
Tog mig 1 år att tröttna på Dragonflight
Tog mig 1 år att tröttna på Dragonflight
Va? Jag tröttnade på WoW innan första betan var slut då 2003 eller vad det var?
1# FZ Troll
Alltså det ser helt kul ut, men när det inte släpps på Steam och med all sannolikhet kommer att kräva Ubisoft Connect-dyngan så får det vara oköpt för min del.
Det är såna där saker som får folk att pirata spel tyvärr.
Jag har fortfarande inte skaffat Prince of Persia: The Lost Crown just på grund av ubisoft.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Va? Jag tröttnade på WoW innan första betan var slut då 2003 eller vad det var?
Ah va fan, då har du ingen talan om hur länge man kan spela nytt content i World of Warcraft haha
Ah va fan, då har du ingen talan om hur länge man kan spela nytt content i World of Warcraft haha
Av mina vänner som spelar så brukar det hålla 1-2 veckor efter release av en ny expansion innan dom återgår till andra bra spel igen
1# FZ Troll
Inte lätt när så mycket intressant släpps nästan samtigt
Planen får blir såhär:
1. War Within för att uppleva allt kul tillsammans med alla andra
2. Hatred of Vessel, samma anledning
3. Sedan har man sena höstmörkret till Outlaws, som kanske har någon liten rabatt och schyssta patches som stabiliserar spelet
Tänkte också börja med WoW. D4 känner jag mig väldigt färdig med för tillfället, dessutom släpps en patch för Last Epoch som jag tänkte testa. Du har nog rätt gällande SW att det lär behöva några patcher, å andra sidan gick det guld nyss så de kanske helt enkelt ligger i fas?
Av mina vänner som spelar så brukar det hålla 1-2 veckor efter release av en ny expansion innan dom återgår till andra bra spel igen
Sjukt att de betalar sådana summor varje expansion för att knappt spela alls. En expansions content kastas ju ut i större patcher under expansionens livslängd. De missar hur mycket som helst!
Fick du rabatt? Jag betalade ynka 1499kr Det var det valet som var ikryssat när jag besökte UbiStore Tänkte att de vet säkert bäst vilken version jag bör ha. Tur att SMS lånet gick igenom så jag slapp äta nudlar resten av månaden
/s
Fick du rabatt? Jag betalade ynka 1499kr Det var det valet som var ikryssat när jag besökte UbiStore Tänkte att de vet säkert bäst vilken version jag bör ha. Tur att SMS lånet gick igenom så jag slapp äta nudlar resten av månaden
/s
Köpte via webhallen Men ja inte var det gratis, men kan man blåsa 1200kr på krogen en helg. Så kan man väl stanna hemma och spela en helg istället