Gearbox ger bort kosmetiska föremål i Borderlands 3

Robot
Gearbox ger bort kosmetiska föremål i Borderlands 3
Medlem

Sköt dom upp premiären ännu en gång? Hade för mig att den skulle släppts i juni eller juli? Aja, spelar ingen roll, känns som att den kommer floppa stenhårt ändå, iaf bland folk som spelat spelen.
Är ju rent brottligt hur felcastad varenda roll i den är. -Ja till och med Jack Black känns helt fel som Claptrap.

signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Releasehästryttare

Hoppas på en recension från redaktionen! (På filmen, inte denna giveaway)

Medlem

Lite sent kan man tycka. Borderlands 3 känns rätt så gammalt nu. Och jag kommer antagligen inte att köpa framtida Borderlands spel för jag är för gammal helt enkelt. Så tiden räcker inte till....

De ger även bort borderlands 3 på ps+ på ps5 & ps4

Medlem

Strunta i det, och skaffa Borderlands 2 istället. Det är tveksamt om Borderlands 3 är värt din tid ens när det är gratis.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Sköt dom upp premiären ännu en gång? Hade för mig att den skulle släppts i juni eller juli? Aja, spelar ingen roll, känns som att den kommer floppa stenhårt ändå, iaf bland folk som spelat spelen.
Är ju rent brottligt hur felcastad varenda roll i den är. -Ja till och med Jack Black känns helt fel som Claptrap.

Discaimer, jag försöker undvika trailers så jag har bara sneglat på den.

Rätt casting ger ju mer intäkter och i det här fallet betyder det Kända Skådespelare.

Blanchett ser ut som en Lilith. Kevin Hart som Roland kommer fortfarande bara vara kevin Hart eftersom det är det som är hans gimmick, att spela alla roller på samma sätt. Men Roland är ju rätt träig i spelen så ingen förlust.
Gina Gershon som Moxxi känns perfekt.
Jack Black är ett mer känt namn än David Eddings så det är väl inte så konstigt? I slutändan är det pengar på banken som räknas.

"Vad är det där för film?"
"Ser ut som typ Mad Max med...är de superhjältar?"
"Venne...men Jack Black är med här. Han var rätt rolig i [insert fimtitel]"
"Sant, vi ser den då."

Jag kommer att se den på bio. Big baddaboom och popcorn liksom.

signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Skrivet av demagog:

Discaimer, jag försöker undvika trailers så jag har bara sneglat på den.

Rätt casting ger ju mer intäkter och i det här fallet betyder det Kända Skådespelare.

Blanchett ser ut som en Lilith. Kevin Hart som Roland kommer fortfarande bara vara kevin Hart eftersom det är det som är hans gimmick, att spela alla roller på samma sätt. Men Roland är ju rätt träig i spelen så ingen förlust.
Gina Gershon som Moxxi känns perfekt.
Jack Black är ett mer känt namn än David Eddings så det är väl inte så konstigt? I slutändan är det pengar på banken som räknas.

"Vad är det där för film?"
"Ser ut som typ Mad Max med...är de superhjältar?"
"Venne...men Jack Black är med här. Han var rätt rolig i [insert fimtitel]"
"Sant, vi ser den då."

Jag kommer att se den på bio. Big baddaboom och popcorn liksom.

Det finns mååånga filmer som är totalt stjärnspäckade som floppat hårt (lista på några tydliga exempel), så det känns inte som en variabel att haka upp sig på alltför mycket. Varför måste man locka så många som möjligt? Är det värt att försöka?

Med stora skådisnamn kommer också en större budget/kostnad, vilket gör att investeringarna och riskerna blir större, något som definitivt kommer med sina baksidor. Det känns lite (likt på spelmarknaden) att det går lite inflation i filmproduktioner, allt måste vara större, fetare, mer bombastiskt och nånstans tycker jag personligen fasaden rämnar och ett totalt tomt skal blottar sig.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

1
Skriv svar