Spelhelgen ser dyster ut för oss – men hur ser din ut?

Robot
Spelhelgen ser dyster ut för oss – men hur ser din ut?

Muntra upp oss – berätta vad du spelar i helgen!

#spelhelg

Medlem

Det blir Doom 2 nu när det släpptes som en överraskning igår. Första gången jag kör Doom på tv:n med handkontroll. Riktigt roligt.

Medlem

Steamworld Heist 2 på Steam Deck.
Kanonbra hittills!

Medlem

Blir DOOM+DOOM 2 som släpptes igår samt Borderlands 3.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Jag vet inte riktigt, men jag har slöspelat lite Once Human på min trötta gamla dator men nu var det nån vecka sen så det blir väl det. Kanske blandar det med att köra lite Deep Rock Galactic igen tror jag.

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV(tror jag är halvvägs genom det) med en släng Baldur's Gate III vid sidan om.
Möjligen att jag börjar läsa Fate/stay night Remastered på Switch också.

Medlem

System shock remake alt doom 1-2 för att få 100% på det också.

signatur

Ruthless Milsim - gå med idag!
https://discord.gg/5Ab9sGVeMj

Medlem

Jonny: det finns en fantastiskt bra patch till Max Payne 1 som gör att det funkar perfekt i Win 10 och 11.

Finns direkt på Steam om du letar lite

Själv spelar jag Half Life Alyx med No VR-mod. Helt ljuvligt.

Medlem

Blir ett par rundor på Whistling Straits i EA Sports PGA Tour.

Medlem

Skall spela färdigt Still wakes the deep. Ljuvligt atmosfäriskt spel.

Skribent
Skrivet av ActualAir:

Jonny: det finns en fantastiskt bra patch till Max Payne 1 som gör att det funkar perfekt i Win 10 och 11.

Finns direkt på Steam om du letar lite

Själv spelar jag Half Life Alyx med No VR-mod. Helt ljuvligt.

Guld! Tack för tipset.

Medlem

Super Mario Wonder hittills. Vill pricka 100% completion nu till sist.

Ambassadör
Xbox

Fortsätter mitt grävande djupt ner i backloggen där jag hittat det första Forza Horizon (Xbox 360) som rullar mycket fint på Series X med auto HDR och grejer. Förvånad över hur väl spelet fortfarande håller, progression är i min mening bättre än i de nyare spelen. Man får kämpa lite för att låsa upp bilar och dra ihop credits t.ex. Körningen känns stabil!

signatur

Jump in.

Medlem

fallit i samma träsk som Mikael. Hann inte avsluta kampanjen under förra säsongen, denna gång ska jag äntligen avsluta kampanjen 😁

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Testpilot

Gammal goding har tagits upp igen.
Astroneer

Flera år sen sist och tydligen har de lagt till automatiseringsfunktioner för att utvinna resurser och att bygga tåg i spelet. Blir kul att testa.

Skärmdumpsmästare

Inte alls, är fortfarande iväg på fastlandet, åker hem söndag kväll.

Tyvärr ska det bli planerat strömavbrott hela dagen på måndagen i vår förening så vår planerade speldag blir förflyttad

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Fast i once human träsket, 265 timmar lirade nu sen release. Skön känsla att bli beroende av ett spel igen, inte så ofta det händer nu för tiden.

Ganska nöjd med huset nu, här ser man växthuset och sedan själva huvudhuset. På andra sidan har jag byggt farmen som ordnar bränsle och acid åt mig.

Hittade en häftig grotta vid utforskandet sist.

Inifrån växthuset där jag odlar apelsiner så att man kan ordna apelsinjuice att ta med på sina upptåg.

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled | Vanilla-PS5

Medlem

Beror lite på vad DCS Patchen som kanske släpps idag innehåller. Kommer den med Chinooken så blir det mer DCS annars så blir det nog Euro Truck Simulator 2 och The Hunter: Call of the Wild blandat med Way of the Hunter

Medlem

Senua's Saga: Hellblade II står på menyn ikväll men tror inte det är så mkt kvar dock!
Gissar att man springer igenom storyn i Redfall efter det bara för för att se om det verkligen
är så dåligt~~
Fick 1 månad gratis gamepass så försöker beta av så mkt som möjligt där nu

signatur

gorm streamar ibland!

Jonny, tänk på att Max Payne kan behöva patchas med ljudbuggen, så du inte kör det utan ljud som moi.

Medlem

jag ska jobba vidare på Fallout New Vegas som jag aldrig spelade när det begav sig. spelat par timmar och älskar det so far (fallout 4 är en av mina topp3 någonsin)

signatur

//monster

It's not a lake, it's an ocean

Gräver vidare i Xbox-biblioteket. Kanske blir lite Project Zero.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ser film, och några band, på Way Out West så blir inte mycket spelande denna helgen men kanske rundar av med lite Forbidden West!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ser film, och några band, på Way Out West så blir inte mycket spelande denna helgen men kanske rundar av med lite Forbidden West!

göm ditt kött för gudsskull

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Guld! Tack för tipset.

Så lite så! Spelade själv Max Payne 1 och 2 nyligen (2an med en mod för att få Sam Lakes nylle på Max) och oj oj oj vad väl båda håller 2024! Längtar efter Remedys remake.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

göm ditt kött för gudsskull

???

Medlem

Försöker dyka ner i Dave the Diver återigen. Är nog på slutspurten!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av monsterbenke:

jag ska jobba vidare på Fallout New Vegas som jag aldrig spelade när det begav sig. spelat par timmar och älskar det so far (fallout 4 är en av mina topp3 någonsin)

Så jäkla bra!

signatur

Jump in.

Medlem

Drog igång starfield, men det var inte så kul som första gången.

Medlem

Blir arma reforger när folk börjat vakna till

12
Skriv svar