Powerwash Simulator 2 har utannonserats

Robot
Powerwash Simulator 2 har utannonserats
Backloggens befriare

Najs

signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Nu blev min sambo överlycklig!

signatur

Halo kompis!

Medlem

Älskar den här typen av spel. Car Mechanic simulator är min favorit med farming simulator som stark tvåa.

Inaktiv
Skrivet av Raid25:

Älskar den här typen av spel. Car Mechanic simulator är min favorit med farming simulator som stark tvåa.

När kommer nån på att lägga in alla funktioner i samma spel? Farming simulator känns som en av dom perfekta spelen för det.
Farming Simulator kan man powerwasha men kanske inte på samma nivå, powerwash simulator (har inte spelat 2025)
Farming Simulator VR hade faktiskt alla 3 i samma spel. Efter man skördat kunde man spola av maskinerna och det var noga man var under manskinen, spolade av hjulen både insida och utsida mm. En hel del jobb innan det ansågs 100%.
Sen fick man reparera fordonen i garaget.
Tyvärr var det inte mycket spel i övrigt alla moment kändes som axplock, även själva Farming delen så man hade gjort allt rätt snabbt.

Moderator | Testpilot

Årets spel 2025!

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Äntligen! Ska bli kul att återvända till Muckingham.

Redaktör
Ponny

Bästa nyheten i år!

Återigen ska mitt IRL-hem förfalla när jag håller den digitala världen ren från smuts.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ibland behöver man inte uppfinna hjulet på nytt. Om det ändå var lika roligt att städa IRL

signatur

VÅRENS HÄLSOUTMANING – FZ & SweClockers inofficiella: LEVEL UPP IRL
🚀 Startdatum: 4 april (går bra att hoppa in när som) Slutdatum: 1 maj
💪 Målet: Logga 500 träningspass tillsammans!
🏆 Belöning: Om målet uppfylls lottas 500 kr ut i slutet av utmaningen - ju fler som går med desto större presentkort.
🔗 Gå med här: Workout51 - (powered by Challenge Hound)

Skägg.
10 Chambers

Så. Jävla. Taggad!

Såg ni hur såpan löddrade och hur man spolar bort för EXTRA satisfaction?

Decenniets spel!

signatur
Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Bästa nyheten i år!

Återigen ska mitt IRL-hem förfalla när jag håller den digitala världen ren från smuts.

Igenkänning 😂 "Ska jag ta hand om disken eller lägga 2h på att tvätta en digital lekplats?"

signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Hoppas bara de inte väljer samma strategi att strössla med små betal-DLC som i första spelet. Inga problem med att de tar betalt för extra content, men spelets DLC var så fragmenterade att de lika gärna hade kunnat ingå i ett större DLC-pack. Eller att det släpptes en Deluxe-version där alla DLC ingick med möjlighet att uppgradera för de som köpt originalet.

Powerwash är ju den sortens spel som tilltalar completionists så att låsa achievements/trophies bakom 6-7 mikroskopiska DLC med jämna mellanrum känns lite väl drygt. Det kontrasterar ganska mycket med exempelvis Astro Bot där de släppts nytt content varje torsdag senaste månaden och dessförinnan nytt content både inför jul och något mer tillfälle. Och allt har varit gratis. Högre initial prislapp för spelet, absolut, men likväl ett trevligare upplägg när man väl investerat i spelet.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Så. Jävla. Taggad!

Såg ni hur såpan löddrade och hur man spolar bort för EXTRA satisfaction?

Decenniets spel!

Ren terapi!

Skribent

GOTY 2025.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Detta är redan årets spel för mig, älskar powerwash simulator❤️❤️❤️❤️❤️

Medlem

Detta klickade aldrig för mig.

Det finns ingen utmaning (inte medan jag spelade i alla fall). Det enda som krävs är tid. Det gick bra när banorna var korta men när de tar längre och längre tid lessnade jag.

Jag spelade till jag kom till en brandstation där jag tänkte: "nej, jag tror det räcker nu" och avinstallerade.

Lite synd då jag älskade studions Velocity-spel.

1
Skriv svar