10 dollar för Switch 2 Welcome Tour: "Inte ett orimligt pris"
"Welcome Tour" ska ingå. punkt.
Tänk om M$ officiella "welcome tour" eller guide kostade $15 extra efter köp av dator/win11.
Det är vansinne.
Nåja, nintendo fyller inte sitt OS/produkt med reklam i alla fall, vad jag vet (Har ingen switch). Det gör Microsoft. Så där får de in sina $15
Så techdemos kostar pengar nu..? Nintendo plz..
Nåja, nintendo fyller inte sitt OS/produkt med reklam i alla fall, vad jag vet (Har ingen switch). Det gör Microsoft. Så där får de in sina $15
förutom "reklam" för deras egna produkter så har jag inte sett någon reklam. och med tanke på att dom annars gett bort win10 och 11 "gratis" så fair deal tänker jag. jag får ett komplett(!) OS utan att direkt behöva ge pengar från egen ficka...
Man är väl inte tvingad att köra deras tech demo för i sådana fall är det väl bara att bortse från det?
Ja man är inte ens tvingad att köpa Switch 2 man kan bortse från den helt o hållet...
Vilket j*vla skämt, ta betalt för ett halvglorifierat tech demo, hahaha.
https://www.youtube.com/watch?v=YCtZIlolG6w
Gratis och fanns en flock andra demos på samma skiva. Som följde med konsolen.
Det där var fasen nostalgi!
Ad hoc addendum
Ett spel vars enda funktion är att visa konsolens funktioner på ett interaktivt sätt ska såklart ingå med köp av konsolen. Helt otroligt att de tar betalt för detta! Hade det ingått i konsolen så hade jag säkert testat det och gått runt och kollat mer på funktionerna, men kommer aldrig betala extra för det!
förutom "reklam" för deras egna produkter så har jag inte sett någon reklam. och med tanke på att dom annars gett bort win10 och 11 "gratis" så fair deal tänker jag. jag får ett komplett(!) OS utan att direkt behöva ge pengar från egen ficka...
Bara för det är deras egna produkter betyder det inte att det inte är reklam...
Och ger bort gratis? 1600kr för en home licens och 1800kr för en pro licens är knappast gratis.
Låt mig...
Du är inte den första jag hört säga att det inte finns reklam i Win11
Ja man är inte ens tvingad att köpa Switch 2 man kan bortse från den helt o hållet...
Instämmer och det är pecis vad jag tänker göra.
Har inte ägt en Nintendo konsol sedan Wii:n och det var långt efter release och enbart för project-M
P.L.U.R
Bara för det är deras egna produkter betyder det inte att det inte är reklam...
Och ger bort gratis? 1600kr för en home licens och 1800kr för en pro licens är knappast gratis.
Ja jag misstänker att han nog piratat det eller blandar ihop en OEM-licens med gratis.
P.L.U.R
"Welcome Tour" ska ingå. punkt.
Tänk om M$ officiella "welcome tour" eller guide kostade $15 extra efter köp av dator/win11.
Det är vansinne.
Ja, det borde VERKLIGEN ingå i priset, känner som att N skjuter sig i foten genom att ta betalt för det.
Ja, detta borde vara en inkluderad titel som följer med konsolen likt Wii Sports gjorde för att demonstrera konsolen och kontrollen. Mycket dåligt av Nintendo att göra såhär. Men de känner väl efter Switchens helvändning så kan de väl göra som de vill. Synd på deras hybris.