Vi pekar och klickar oss igenom spelhelgen

Medlem
Skrivet av Wolffe:

Köpte precis ”Revenge of the Savage Planet”, ska starta upp och spela ikväll med sambon så fort dottern sover

Jag tycker det är trevligt hittills, snyggt o mysigt

Medlem

Efter 3 långkörare till spel (CO: Expedition 33, TFB: Khazan, AC:Shadows) så blir det en lite mera lättsmält helg med Astro Bot !

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Like a Dragon: Ishin! och kanske lite Judgement

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Denna helg spelar jag främst Final Fantasy VI på Switch(min första playthrough någonsin), The Precinct, DOOM Eternal och kanske fortsätta med Clair Obscur på Xbox, och på PS5 så kommer jag förmodligen mest spela Dragon Ball Sparking! ZERO men vill även få tummen ur röven och fortsätta med The First Berserker: Khazan.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Jag tycker det är trevligt hittills, snyggt o mysigt

Håller verkligen med! Vi fastna direkt! Kan rekommendera!

Medlem

The Sword of Hope till Game Boy släpptes till Nintendo Switch tidigare i veckan, så jag spelade det lite nu på lördagen. Släpptes här på svenska när det begav sig, och översättningen var fruktansvärt dålig. När man till exempel hittade en kista så frågade spelet "vill du öppna bröst?"

Ändå lite trist att jag inte kunde välja den svenska versionen nu till Switch, det går bara att spela på engelska.

Medlem

Har spelat igenom nästa spel, eller snarare nästa case i Duck Detective, "The Ghost of Glamping" som släpptes i Fredags

Riktigt mysigt, precis som första fallet!

12
Skriv svar