Ubisoft söker folk till ett AAA-spel med Rayman

Robot
Ubisoft söker folk till ett AAA-spel med Rayman

Projektet det snackades om förra året verkar dra igång på allvar.

#Rayman, #Ubisoft

It's not a lake, it's an ocean

Allt Rayman är av intresse, men jag hoppas mest av allt på en 2D-plattformare som Legends. Det var och förblir magiskt.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Tänk om de gjorde ett Soulslike spel av Rayman

Medlem

När ubi gör AAA så är det AA.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Yes jag har hoppats på ett nytt 3d rayman sen hoodlum havoc kom ut håller tummarna för detta

Medlem

Vem är sugen att joina det gänget och få en anställning som sitter lösare än en ettagluttares första mjölktand?
Förvånad att de stora spelbolagen fortfarande får kandidater till sina rekryteringar 🤨

Medlem

Wow! Vilka roliga nyheter!

Inaktiv

De borde använda AI istället.

Medlem
Skrivet av Vampir:

Yes jag har hoppats på ett nytt 3d rayman sen hoodlum havoc kom ut håller tummarna för detta

ÄLSKADE DET SPELET... seriöst alltså. Fruktsansvärt bra spel på den tiden.

Den borde dom göra en Remaster på, 4K 60

Medlem

Kanske ska testa att byta bokstav. Varför inte BBB?

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Jag har ännu inte spelat genom Rayman Legends. Köpte det billigt ett tag men tog en evighet att få igång det på Steam deck pga ubisoft (logga in osv) så blev att returnera det.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Ett av få spel, Rayman Legends som rullade på i 60 fps och 1080p på min gamla PS3 <3

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Tvisten skulle vara att det är Rayman Raving Rabbids 2.

signatur

Forumets Mega Drive-expert!

Medlem
Skrivet av rewoX:

ÄLSKADE DET SPELET... seriöst alltså. Fruktsansvärt bra spel på den tiden.

Den borde dom göra en Remaster på, 4K 60

Eller hur fullt med knasigheter och annat kul älskade häxan begoniax som skvätte trollbrygd på en !

Medlem

Hoppas obeskrivligt härliga Astro Bot inspirerar utvecklare att göra plattformsspel av högsta klass. Vore skoj med ett nytt Rayman som blev bäst i Rayman-serien.

Första Rayman till PSX var så jävla svårt.

Medlem
Medlem
Skrivet av Billyballong:

Vem är sugen att joina det gänget och få en anställning som sitter lösare än en ettagluttares första mjölktand?
Förvånad att de stora spelbolagen fortfarande får kandidater till sina rekryteringar 🤨

Spelindustrin har ju svajjat en hel del sen pandemin, men i allmänhet så har Ubisoft inte sagt upp så många jämfört med andra stora utvecklare/utgivare.

1
Skriv svar