PS5 Pro säljs för 8 520 kr
Rea hos både Amazon och Playstation.
90% rea.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Fortfarande för mycket. Hela poängen med en konsol är att den ska vara billigare än ett grafikkort och nu ligger den högre i pris än ett 9070. Kostade till och med mer än mitt 9070 xt....
Ps5 pro är inte intressant förrän det hamnar under 7000 kr då bör även skivläsaren vara inkluderad.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Nästan lika billig som Switch 2 nu då 😅
Är ju medvetet från Sonys sida att rea ut PS en vecka innan SW2 släpps.
Är ju medvetet från Sonys sida att rea ut PS en vecka innan SW2 släpps.
De brukar alltid ha nedsatta priser på både hård- och mjukvara under Days of Play som dyker upp denna tid varje år.
De brukar alltid ha nedsatta priser på både hård- och mjukvara under Days of Play som dyker upp denna tid varje år.
Ja, detta har inget med Switch 2 att göra.
Nästan sugen på en Pro nu...
Jump in.
Ja, detta har inget med Switch 2 att göra.
Nästan sugen på en Pro nu...
Don't be tempted by the dark side!
Don't be tempted by the dark side!

Jump in.

Hur känns det för er som redan har köpt en pro till det högre priset?
De har fått den tidigare och har kunnat använda den.
Helt ok för min del. Gav 9800:- för min på Amazon vid release. Sålde min gamla PS5 för 5000:- så det kändes inte jätteblodigt. Bättre prestanda, mer lagring och ny garanti.
Sen är PS5 Pro min primära spelmaskin kan ju tilläggas, så den kändes det som ett bra köp.
ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ
Känns alldeles utmärkt att ha fått den vid release. Den har gått varm sedan dess då det är min primära spelkonsol.
För första gången känns det som att jag inte har råd med en konsol även om man lägger undan lite pengar.
Undrar då vad next gen konsoler kommer kosta...ska man ha både portabel och stationär konsol så är det ju en månadslön.
Jag fortsätter nog med endast Xbox i hopp om att Steam ryktena är korrekta.
Scandinavian XBOX Network Gamers
Vad är vitsen med pro när gta6 kommer först om 1 år och då känns pro redan gammal....
Jämfört med Playstation 5 och Xbox Series X som känns nya? Vi kommer säkert få vänta till 2027-28 innan nya konsolerna. Vill man ha lite extra kraft och har cash, varför inte? Xbox One X var asfet när den kom och fanns bara i 3 år innan Xbox Series X släpptes, men det var 3 bra år.