Witcher 4-teknologi visas... i morgon!
Oavsett hur fint det ser ut, så kommer spelmotorn ställa till när spelet väl släpps. "Repeat after me, these are Not the Nanites you are looking for . . ."
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Ue5 har enorma problem med stutters speciellt på pc. Hoppas det är nåt de kan ställa tillrätta.
En av CD PROJEKT senior hade en presentation förra året om detta Unreal optimizations
Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2
Ni som är mer insatta i serien, har köpt trean till PS5 men osäker om jag vill spela det då jag inte spelat de två första och har läst att det är en trilogi om huvudkaraktären så bör jag vänta med att spela trean eller ta itu med det utan att riskera speciellt mycket? Lär dröja innan fyran släpps ändå men komma in i världen och karaktärerna på "rätt" sätt...
Ni som är mer insatta i serien, har köpt trean till PS5 men osäker om jag vill spela det då jag inte spelat de två första och har läst att det är en trilogi om huvudkaraktären så bör jag vänta med att spela trean eller ta itu med det utan att riskera speciellt mycket? Lär dröja innan fyran släpps ändå men komma in i världen och karaktärerna på "rätt" sätt...
Spela gärna 2 an iallafall mycket bra spel. Även om Wild hunt springer cirklar runt dom andra 2, så är Assassins of kings grymt på sitt egna sätt.
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Spela gärna 2 an iallafall mycket bra spel. Även om Wild hunt springer cirklar runt dom andra 2, så är Assassins of kings grymt på sitt egna sätt.
Håller helt med. Tvåan är ett lagom långt spel och har en väldigt bra story.
Det är så tråkigt att spelindustrin blir mer och mer homogen...
Man säger att det är för att det ska vara enklare att få till sig kompetens, men optimeringen är ju f*n i mig sämre än någonsin! Trippelt så stora spel, sämre FPS och oändligt med stutters och andra problem, utan att spelen ser speciellt bättre ut än för 10 år sedan.
Håller helt med. Tvåan är ett lagom långt spel och har en väldigt bra story.
Tack för svar. Har kollat runt och det verkar lätt att hitta till Xbox 360, synd att jag inte har kvar min Xbox Series X bara. Kanske spelar trean först och tvåan sen när jag får möjlighet i framtiden.