Rösta! Vilka spel i juni är du sugen på?
Dune, Mario Kart World, Death Stranding 2. Vad går du igång på?
#death-stranding-2, #dune-awakening, #mario-kart-world, #releaselistan
ARC raiders
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler
Deltarune i juni??
Sa till frugan så sent som igårkväll att jag ville vänta på att 3 och 4 skulle komma innan jag skulle köra igenom den serien, så att serien skulle vara komplett. Nu ser jag att det är en episod 5 på gång också, men jag kanske får köra en ofärdig upplevelse trots allt, blev helt golvad av Undertale för 2-3 år sen och vill ha mer!
Inget av de på denna lista intresserar mig, blir nog till o köra Eternal Strands och Metaphor på gamepass när tid finns istället...
Håller helt med inget alls av intresse på den listan. Jag har så jag klarar mig ett tag är inne på min tredje genom spelningen av Claire Obscure expedition 33 sen har jag halva Silent Hill 2 remake kvar sen har jag halva Mandragora kvar att spela har även uppdateringen The Breach på No Rest For The Wicked kvar åxå