Rösta! Vilka spel i juni är du sugen på?

Robot
Rösta! Vilka spel i juni är du sugen på?

Dune, Mario Kart World, Death Stranding 2. Vad går du igång på?

#death-stranding-2, #dune-awakening, #mario-kart-world, #releaselistan

Medlem

Inget av de på denna lista intresserar mig, blir nog till o köra Eternal Strands och Metaphor på gamepass när tid finns istället...

Medlem

ARC raiders

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem

Space Marine 1, så klart! Blir nice att kötta som en firstborn igen!

Medlem

System Shock 2 remaster.

signatur

Jätteintressant information.

Helt klart Raidou Remastered och remastern av Space Marine.

Egentligen Death Stranding 2 också men det kostar för mycket och jag behöver ändå spela igenom ettan först.

Medlem

Jag hade svurit att aldrig mer köpa spel digitalt med DRM... men det ante mig on det inte är frestande att köpa Stellar Blade en "andra gång", efter att jag körde PC-demot.

Sjukt väloptimerat.

Medlem

Lite sugen på CS.

Medlem

Yakuza 0: Directors Cut!

Medlem

Riktigt blek månad men har fullt med annat att spela.

ARC Raiders. Allt annat kvittar! Ge mig!

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

Juni är reserverad till Stellar Blade såklart.

Medlem

Mario Kart World, längesedan peppen var så stor för ett spel. Även Death Stranding 2 ska bli kul. Härligt för dem som inte spelat Stellar Blade, ett höjdarspel.

Medlem

There can be only one. Or two.
Mario Kart och Death Stranding.

Hcz
Medlem

Mario Kart World och Öl är inbokat på Torsdag så var inte så svårt val.

Medlem

Bara Death Stranding 2. Tror dessvärre inte jag kommer bli lika golvad som av ettan.

Testpilot

Stranden lockar alltid på sommaren, således Death Stranding 2 On the Beach

Medlem
Medlem

Death Stranding 2 kommer vara goty

Medlem

Det enda jag är intresserad av just nu är konsolversionen av Ready or not.

Medlem

Deltarune i juni??

Sa till frugan så sent som igårkväll att jag ville vänta på att 3 och 4 skulle komma innan jag skulle köra igenom den serien, så att serien skulle vara komplett. Nu ser jag att det är en episod 5 på gång också, men jag kanske får köra en ofärdig upplevelse trots allt, blev helt golvad av Undertale för 2-3 år sen och vill ha mer!

Medlem

Röstade på mindseye men mer än det är scum som går ur early access i juni

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Inget av de på denna lista intresserar mig, blir nog till o köra Eternal Strands och Metaphor på gamepass när tid finns istället...

Håller helt med inget alls av intresse på den listan. Jag har så jag klarar mig ett tag är inne på min tredje genom spelningen av Claire Obscure expedition 33 sen har jag halva Silent Hill 2 remake kvar sen har jag halva Mandragora kvar att spela har även uppdateringen The Breach på No Rest For The Wicked kvar åxå

Medlem

Mario Kart world och Death stranding 2. Dom kommer ju rätt så långt ifrån varandra. Men Mario Kart world är ett spel man inte riktigt behöver sluta att spela. Roligt att dom hade med Swish 2 tech demot som ett alternativ.

Medlem

0 på den listan. Men division 2, no mans sky och en bra update till path of exile 2. Dom flesta nya spel är inget kul.

Medlem

Heroes of might and magic olden era ser jag fram emot som ska släppas när som i och med att det står Q2 på det spelet. Tyvärr inte med i listan

1
Skriv svar