Nu tar vi midsommar(spel)helg – vad spelar du?

Robot
Nu tar vi midsommar(spel)helg – vad spelar du?

Äventyr, slagsmål, skrattsalvor, vikingar. Det här blir en midsommar att minnas!

#spelhelg

Medlem

Faktiskt ingen aning. Försöker komma på något men inget lockar tillräckligt mycket för tillfället.

Medlem

Är i slutet av Hyrule warriors så blir väl till att avsluta det sen om det blir tid över så ska jag börja med Eternal Strands.

Medlem

Spelar Still Wakes the Deep Siren's Rest och ska avsluta Echoes of Wisdom.

Medlem

Det svenska spelet Lost in Random: The Eternal Die går varmt på min PS5 just nu. Riktigt kul, även om jag personligen har lite svårt för roguelite som genre. Bra action, bra kontroll och fin både grafisk och audiovisuell upplevelse. Rekommenderas!

signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Jag fortsätter med Kingdom Come Deliverance 2. Jag ska försöka vara färdig i slutet av månaden, så jag kan påbörja något nytt lagom till Summer Challenge.

Testpilot

Är sjuk och underhåller mig med Sea of Stars. Småmysigt RPG men kanske inget som välter en av stolen.

Medlem

2 månaders semester och ingenting inplanerat förutom en kort visit till Norrland.
Blir att spela Mariokart World, Zelda Totk samt Cyberpunk2077 på Switch 2 hela sommaren.

Medlem

Började precis med Tales of Vesperia, lär blir klar lagom tills löven faller av träden

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Satisfactory blir det nog.

Medlem

LMU

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Kubb

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Stellar Blade!

Medlem

Donkey kong tropical freeze, för första gången. Väldigt underhållande!

Medlem

Sengoky Dynasty med min sambo

Blir nog lite BG3 med skulle jag tro

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >

Medlem

Går in i min 6v långa semester nu🤪.

Så blir noll spel denna helg

Medlem

Tainted Grail ska det nog bli under helgen.

Medlem

Ska spela släkten är värst på midsommarafton

Medlem

Bortrest större delen av midsommar men på söndag kanske lite helldivers 2 eller star citizen ska startas upp 😀
Sc fick en ny update med en mix av nytt content o buggfixar så blir o se vad som är bättre o kolla in det nya.

Denna helg blir det att spela Raidou Remastered, Marvel vs. Capcom Fighting Collection: Arcade Classics och Final Fantasy VI.
Ska väl även påbörja en replay av Code Vein också.

Ambassadör
Xbox

Precis dragit igång Dragon Age: The Veilguard... Ska bli intressant!

signatur

Jump in.

Medlem

Fantasy life i på Switch 2 bara.

Medlem
Medlem

Mitt mål är att ta kål på Netherhjärnan. 🗡

signatur

Snart 50, still a gamer ...
https://www.youtube.com/@seventy5plays
Gilla, prenumerera och dela - om du vill

Medlem

Scum lämnade ea i veckan så det ska spelas

Medlem

Tänkte spendera helgen med Rematch men fastnade med ”The Alters” istället. Timmarna bara flyger iväg.

Medlem

Spelade ut Selaco, riktigt bra shooter. Börjat på Duke Nukem 3D nu genom source porten EDuke32. Mycket skönare aiming än steam-versionen som känns såsig

Medlem

Last of Us 2 Remastered på Ps5 Pro. Våldsamt snyggt spel, och våldsamt!

Medlem

Efter 197 timmar står progress-mätarna i Forbidden West och Burning Shores på 100% sedan igår så jag får titta i backloggen vad som blir härnäst.

Medlem

Varvar mellan att forsätta en otroligt otrevlig resa i RE7, Cyberpunk 2077 och This War of Mine (tänkte starta det nu strax, men osäker på om det är något för mig. någon som testat?). Och kanske, men bara kanske fortsätta lite med frustrationen man ibland känner i Nioh

12
Skriv svar