Nu tar vi spelhelg – bland stjärnorna

Robot
Nu tar vi spelhelg – bland stjärnorna

Stellar Blade, Rogue Trader, Starcraft. Rymden kallar på oss i helgen.

#spelhelg

Medlem

Blir Labyrinth of galleria: The moon society (PS5) samt Rogue Trader (PC) för hela slanten i helgen. Sedan får vi se om något handhållet slinker in däremellan!

Medlem

Kommer traggla vidare i Tainted Grail Fall of Avalon på xsx Nog det fulaste spelet jag sett i år och dåligt optimerat men som vanligt har jag svårt att inte avsluta ett spel jag lagt pengar på
Edit: 3e området ospelbart,så får lägga ned

Medlem

Stellar Blade
23 timmar spelat sen i onsdags, så man kan nog säga att jag tycker att det är rätt bra.

Medlem

Unravel och får se om jag orkar nytt försök på Death Stranding.

Mesta fritiden kommer dock gå åt till Netflix....

Ambassadör
Xbox

Fortsätter med Dragon Age: The Veilguard.

Positivt överraskad så här långt.

signatur

Jump in.

Medlem

Scum, stalker 2 och Incursion Red River blir det nog i helgen.

Medlem

Körde klart Stellar Blade igår, har redan börjat på NG+! Sedan så har jag ju även spelat genom det en gång på PS5, så kan vid det här laget faktiskt konstatera att det är mitt alla tiders favoritspel.

Blir diverse Kunio-kun-spel i glorious 4 player MP!

Medlem

Många timmer denna helg kommer nog att gå åt till att mysa i Death Stranding 2 med några rundor ER:Nightreign där emellan.

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Vad ska jag lira, enkla svaret är: jag vet inte!

Efter man klarat något riktigt bra(Lies of P: Overture i detta fall) så är suget mindre på att starta något nytt. Men har en massiv backlog så något finns det alltid.

Är väl cirka 15 timmar in i Clair Obscur: Expedition 33 innan det blev ett långt uppehåll, kanske blir att fortsätta där.

Har ju inte ens startat Elden Ring: Nightreign heller, men det blir nog i veckan som kommer/nästa helg då man förhoppningsvis får med två polare.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

WoW och eventuellt försöka komma tillbaka till Destiny 2 alternativt försöka komma igång med baldurs gate 3 för en gångs skull.

It's not a lake, it's an ocean

För min del blir det spelpaus i en vecka. Åker norröver och ska vara med barnens farmor. Visst tar vi med Switchen, men erfarenheten säger att det blir väldigt lite spelande. Har precis fått hem Luigi's Mansion till Gamecube i posten och i natt kommer Disney Illusion Island i brevlådan, men jag får ge mig lite till tåls. Sommaren har trots allt bara börjat.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Det blir Space Marine remastern och Sea of Stars Throes of the Watchmaker till XsX.

Medlem

Både Darktide och Space marine 2 fick stora uppdateringar nyligen så blir det och spela lite Persona5 the phantom x som också kom ut.

Hoppar lite mellan 3 denna helg

Medlem

Precis spelat klart Stellar Blade. Älskade det. Hoppas det kommer en tvåa och att det inte tar allt för lång tid innan det kommer till PC.

Medlem
Medlem

Stellar Blade och apslagmål i Black Myth Wukong.

Medlem

Blir Death Stranding 2 för fulla galoscher!

Medlem

Semesterfest igår på jobbet och idag är det spelning (konsert) som gäller.. blir lite Atomic Heart på söndag.. har precis kommit ut så världen ska öppna upp sig..

På måndag kommer min nya tv så kan bli förlängd spelhelg eller åtminstone mycket kvällsspelande..

Vad tror ni är omspelning på LoU2 ett bra spel att testa tv:ns egenskaper eller rekommenderas något annat?

Medlem

Blir dune awakening. Riktigt bra spel.

Medlem

Det blir Death Stranding 2 och Super Mario Wonder denna helg

Medlem

har nyss satt igång med Avowed, verkar mkt intressant so far!

signatur

//monster

Medlem

Split gate 2 hela helgen ♥️

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem

Det blir blandat på Switch 2 och Death stranding 2 på PS!

Medlem

Köpte Broken Arrow som är likt World in Conflict. Det har blivit super populärt för ett RTS och kanske ser vi en comeback för genren

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

yakuza 5 remastered

Medlem

Det blir Donkey Kong Country Returns och Donkey Kong Country: Tropical Freeze inför Bananza.

1
Skriv svar