Nu tar vi spelhelg – bland stjärnorna
Vad ska jag lira, enkla svaret är: jag vet inte!
Efter man klarat något riktigt bra(Lies of P: Overture i detta fall) så är suget mindre på att starta något nytt. Men har en massiv backlog så något finns det alltid.
Är väl cirka 15 timmar in i Clair Obscur: Expedition 33 innan det blev ett långt uppehåll, kanske blir att fortsätta där.
Har ju inte ens startat Elden Ring: Nightreign heller, men det blir nog i veckan som kommer/nästa helg då man förhoppningsvis får med två polare.
The more I practice, the luckier I get.
För min del blir det spelpaus i en vecka. Åker norröver och ska vara med barnens farmor. Visst tar vi med Switchen, men erfarenheten säger att det blir väldigt lite spelande. Har precis fått hem Luigi's Mansion till Gamecube i posten och i natt kommer Disney Illusion Island i brevlådan, men jag får ge mig lite till tåls. Sommaren har trots allt bara börjat.
Semesterfest igår på jobbet och idag är det spelning (konsert) som gäller.. blir lite Atomic Heart på söndag.. har precis kommit ut så världen ska öppna upp sig..
På måndag kommer min nya tv så kan bli förlängd spelhelg eller åtminstone mycket kvällsspelande..
Vad tror ni är omspelning på LoU2 ett bra spel att testa tv:ns egenskaper eller rekommenderas något annat?
Köpte Broken Arrow som är likt World in Conflict. Det har blivit super populärt för ett RTS och kanske ser vi en comeback för genren
Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler