Speltips för fz summer challenge

Medlem
Speltips för fz summer challenge

Skulle gärna bidra med något kortare spel, säg 4-6 timmar. Dvs något man kan börja och avsluta på en kväll eller två.

Redaktör
Ponny

A Short Hike! Det gör skäl för sitt namn.

Rea på Steam ATM.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ff1 pixel remaster tog mig 11 timmar att klara och 14,5 timmar att ta 100%

Medlem

Roguelites räknas ju att köra en runda och klara av den, så där finns ju massvis att välja på.

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Redaktör
Ponny

Planet of Lana smäller jag in också! Inte spelat igenom det själv, 4,5 timmar enligt howlongtobeat.

signatur

En Bamseponny av folket

Det borde finnas ett antal walking simulators som passar in här. What remains of Edith Finch är ett bra exempel, det kan du spela ut på typ 2-3 timmar och få en bra berättelse på köpet.

Dec
Medlem
  • De flesta Call of Duty-kampanjerna

• Call of Juarez: Gunslinger

• DOOM 64

• Max Payne 1-2

• Portal / Portal with RTX

• Spec Ops: The Line

• Titanfall 2

signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Medlem

Mina tips:

• Limbo

• Inside

• Balatro (tänker att man låser upp alla lekar och når guld i en av dem)

• Cocoon

• Braid

• The Last Campfire

Medlem

Just ja, Inside tar typ 2 h

Medlem

Out of sight.
Typ 5-6 timmar

Medlem

Sheepy, a short adventure är överrasskande bra för en liten, kort och gratis plattformare. Rekommenderas varmt asså!

https://store.steampowered.com/app/1568400/Sheepy_A_Short_Adv...

signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Planet of Lana smäller jag in också! Inte spelat igenom det själv, 4,5 timmar enligt howlongtobeat.

Skaffade Planet of Lana och körde igenom det. Riktigt trevligt spel. Gillar stilen och miljön och enkelheten. Bra puzzel också även om det oftast var lite väl lätt. Tack för tipset!

Medlem
Skrivet av WildThing:

Sheepy, a short adventure är överrasskande bra för en liten, kort och gratis plattformare. Rekommenderas varmt asså!

https://store.steampowered.com/app/1568400/Sheepy_A_Short_Adv...

Skaffade detta och körde igenom det efter ditt tips. Väldigt bra spel faktiskt. Tack för tipset!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Lasrod:

Skaffade Planet of Lana och körde igenom det. Riktigt trevligt spel. Gillar stilen och miljön och enkelheten. Bra puzzel också även om det oftast var lite väl lätt. Tack för tipset!

Kul att det gick hem!

signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar