Capcom avtäcker Resident Evil Survival Unit
Saknar 1998 och 1999, känslan när jag spelade Resident Evil och Resident Evil 2 på Playstation.
Det var tider det.
Nu är det såhär.
Seså, det kommer ju "stora" RE-spel också.
Finns ju gott om bra RE-remakes, om inte annat
Seså, det kommer ju "stora" RE-spel också.
Finns ju gott om bra RE-remakes, om inte annat
Ja, jag gillar dom också, men det känns inte som det gjorde då. Resident Evil 4 var också stort, och det är 20 år sen nu. Remaken är bra, men jag föredrar ändå originalet.
Ja, jag gillar dom också, men det känns inte som det gjorde då. Resident Evil 4 var också stort, och det är 20 år sen nu. Remaken är bra, men jag föredrar ändå originalet.
Spel kanske inte är nått för dig längre. Man kan och det är rätt normalt att "smaker" man föredrar ändras
Kommer suga punga. Som alla mobil spel
Det var bra en gång i tiden, när man betalade för spelet. 15 år sedan? Cut the rope och alla små random lir.
Det var bra en gång i tiden, när man betalade för spelet. 15 år sedan? Cut the rope och alla små random lir.
Dom spelen suger också pung. Vi tyckte bara om dom för vi var små och visste inte bättre
Kommer suga punga. Som alla mobil spel
Helt ok att tycka så men jag är nyfiken på vilka mobilspel du faktiskt spelat på sistone, vill du ge några exempel?
När folk påstår att alla mobilspel suger brukar jag be personen spela Old Mans Journey för att hävda att så inte är fallet. Testa gärna om du har tid och ork
Helt ok att tycka så men jag är nyfiken på vilka mobilspel du faktiskt spelat på sistone, vill du ge några exempel?
När folk påstår att alla mobilspel suger brukar jag be personen spela Old Mans Journey för att hävda att så inte är fallet. Testa gärna om du har tid och ork
det finns ju på PC så själv skulle jag inte räkna det som ett mobil spel, men tack för tipset ändå
99% utav dagens mobilspel innehåller ju microtransaktioner så förstår fan inte hur/vilka det är som spelar dom? Kan erkänna att jag spelade Marvel strike force i några år men slutade pgr utav att allt krävde fan betalning i nån form efter några uppdateringar, kom det en ny karaktär så fick man punga ut 6-700kr för att ens låsa upp skiten, då lägger jag hellre dom pengarna på ett nytt spel på steam.