Dying Light-studion lägger ned två påbörjade spel

Robot
Dying Light-studion lägger ned två påbörjade spel

Men alla arbetare på Techland är säkra.

#Dying-light, #Techland

Medlem

Undrar lite hur det kommer sig att Dying Light: The Beast dök upp i spelbiblioteket på Steam bara sådär. Det går ju självklart inte att spela än, men menar de på att de ger bort det gratis?

Har ju förvisso redan köpt tre kopior av Dying Light, men vid det här laget känns det som att Techland förtjänar mer med tanke på all support som de ger till den serien.

Medlem
Skrivet av justhitx:

Undrar lite hur det kommer sig att Dying Light: The Beast dök upp i spelbiblioteket på Steam bara sådär. Det går ju självklart inte att spela än, men menar de på att de ger bort det gratis?

Har ju förvisso redan köpt tre kopior av Dying Light, men vid det här laget känns det som att Techland förtjänar mer med tanke på all support som de ger till den serien.

Dom som köpte ultimage (eller liknande) utgåvan av Dying Light 2 före ett visst datum får spelet gratis då jag tror det var menat som en expansion först, innan det blev ett fristående spel.

Medlem

Dying Light är ett av de bästa spel jag spelat de senaste 10 åren. Jag sneglade på det när det kom och tyckte det var intressant. Hade det väl i min wishlist I några år till det kom väldigt billigt på någon rea där jag tror jag betalade typ 100 spänn för enhanced edition till Xbox. Var helt omöjligt att sluta spela. Tycker att de hade fått till både mekaniken och känslan otroligt bra. Sen kom tvåan och efter alla klagomål så har jag inte vågat köpa det av ren risk att bli gruvligt besviken 😅 Antar att det är bättre efter patchande?

Medlem

Helskotta dessa uppsägningar och nedläggningar keeps on coming

Medlem

Techland lägg ner fler dying light och ge mig en ny Call Of Juarez.

Skribent
Skrivet av Siimuliize:

Techland lägg ner fler dying light och ge mig en ny Call Of Juarez.

Så länge de går tillbaka till Vilda Västern...

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Så länge de går tillbaka till Vilda Västern...

Gärna väldigt få vilda västern spel där ute. Konceptet fungerar det har Red Dead redan visat.

1
Skriv svar