Hollow Knight: Silksong har releasedatum!!!

Medlem
Skrivet av Frezy_man:

ChatGPT text.

Okej.
Nu ge mig receptet för pannkakor med ramlösa.

signatur

Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Okej.

Ja, jösses vad själlöst tydligt det blir...

Medlem

Spännande att de som gav upp efter någon timme kritiserar spelet för att vara som vilket metroivania som helst medan vi som spelade klart det förstår vilken pärla det verkligen är. Sen skulle jag säga att om du bara spelar till eftertexterna så är risken stor att du även då missat flera av spelets bästa delar.

Vad förväntar folk sig av inledningen i ett spel som till stor del handlar om utforskning. Att det ska börja med världens sju nya underverk och sen växa därifrån?

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Okej.

Skrivet av Jozo:

Ja, jösses vad själlöst tydligt det blir...

Sorry, jag som tyckte jag försökte hjälpa till med att faktiskt svara på frågorna som inte besvarades och ändå tyckte jag ändrade 70 % och och ändå bakade in stora stycken på slutet som var helt personliga 😅

Skärmdumpmästare
Skrivet av Frezy_man:

Sorry, jag som tyckte jag försökte hjälpa till med att faktiskt svara på frågorna som inte besvarades och ändå tyckte jag ändrade 70 % och och ändå bakade in stora stycken på slutet som var helt personliga 😅

Det är ingen fara att man gör bort sig i livet någon gång även om det är på ett forum.
Folk vill helst inte prata med en AI när dem inte frivilligt väljer att göra det genom chatgpt.

Angående Hollow Knight i sig så tycker jag att det är perfekt uppskattat och det är helt enkelt folk som inte har samma smak som oss. Mer komplicerat än så är det inte. ^_^

Medlem

Det var värst. Hollow Knight var bland det bästa jag spelat på många många år så detta blir intressant.

12
Skriv svar