Gears of War: Reloaded
Känner inget spelsug alls tyvär, Cronos: The New Dawn och Silksong är väl närmaste releaserna som kittlar spelnerven ...
Glöm inte metal gear 3 som kommer senare i veckan.
Bara besviken på att de inte gjorde en "Marcus Fenix" collection av detta. Hela serien vill man ju ha till PC! Antagligen var denna release ganska så lågt hängande frukt då man bara tog 2015 pc releasen och portade den mm. Verkar även vara en del tekniska problem med krascher så jag avvaktar lite. 400kr är mycket för ett 20 år gammalt spel.
Gears 2 var i mina ögon betydligt bättre än ettan. Mer varierade fiender, vapen och banor samt Horde. 😆
Bara besviken på att de inte gjorde en "Marcus Fenix" collection av detta. Hela serien vill man ju ha till PC! Antagligen var denna release ganska så lågt hängande frukt då man bara tog 2015 pc releasen och portade den mm. Verkar även vara en del tekniska problem med krascher så jag avvaktar lite. 400kr är mycket för ett 20 år gammalt spel.
Gears 2 var i mina ögon betydligt bättre än ettan. Mer varierade fiender, vapen och banor samt Horde. 😆
Ägde du GoW Ultimate digitalt fick du reloaded på xbox/pc idag.
Har man inte spelat igenom GoW är ultimate/reloaded en stor förbättring grafiskt och definitivt värt en genomspelning.
The Owls Are Not What They Seem
Har man inte spelat igenom GoW är ultimate/reloaded en stor förbättring grafiskt och definitivt värt en genomspelning.
Japp, det damp ner gratis i spelhögen! (Ingår så klart i Game Pass också)
Jump in.
Japp, det damp ner gratis i spelhögen! (Ingår så klart i Game Pass också)
Var ser ni detta? Har Ultimate men får bara upp 449 kr på Reloaded.
Ja det är generöst iaf. Nej jag vägrar handla på xbox game store. 😅 Ville köra Gears i våras på Steam Deck och var besviken att det bara fanns där. Så det är ju toppen med en steam release. Så jag har enbart kört originalet, senast antagligen ca 18 år sedan. Skivan och xboxen ligger på vinden dock. 😅
DF har släppt en analys nu också. https://youtu.be/N8jBoIvToZY
Ja det är generöst iaf. Nej jag vägrar handla på xbox game store. 😅 Ville köra Gears i våras på Steam Deck och var besviken att det bara fanns där. Så det är ju toppen med en steam release. Så jag har enbart kört originalet, senast antagligen ca 18 år sedan. Skivan och xboxen ligger på vinden dock. 😅
DF har släppt en analys nu också. https://youtu.be/N8jBoIvToZY
Ägde det till xbox one men det räknades tydligen kommer inte ihåg om det var en tidig play anywhere titel dock? 😀
Var ser ni detta? Har Ultimate men får bara upp 449 kr på Reloaded.
Xbox appen till windows för mig.