Battlefield 6-effekten – BF2042 större än Call of Duty på Steam

Robot
Battlefield 6-effekten – BF2042 större än Call of Duty på Steam

Kraftig ökning av BF2042-spelare efter BF6-betan.

#battlefield-2042, #battlefield-6, #call-of-duty, #warzone

Medlem

Att spelet kostar 3 euro är nog främsta anledningen..

Lägger hellre dom pengarna på en Red bull 🤫

Medlem
Skrivet av Abominable:

Att spelet kostar 3 euro är nog främsta anledningen..

Lägger hellre dom pengarna på en Red bull 🤫

Kostar en redbull verkligen 30spänn?

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >

Medlem
Skrivet av Ankh:

Kostar en redbull verkligen 30spänn?

500ml varianten japp.

Många fick väl mersug efter BF6 Betan och vill ha något att lira sålänge + att man kan låsa upp skins till det.

Tankade detta igen efter BF6 betan stängde. O herre min skapare vad tråkigt det var. Minns inte att det var så jäkla rörigt?
Nåja, blir väl att grajnda upp battle passet, man har ju ändå några veckor på sig.

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

Jag tror battlefield 6 kan bli en succé, men jag har för lite tid och för få spelande vänner nu för tiden för att sätta mig in i sådana spel. När vi väl får ihop ett gäng som kan spela blir det klassiker alla redan ”kan”.

Skrivet av Tiggaren:

500ml varianten japp.

Många fick väl mersug efter BF6 Betan och vill ha något att lira sålänge + att man kan låsa upp skins till det.

Låter som bensinmack eller så är det mycket dyrare i andra områden I vanliga matbutiker här kostar de 23kr kanske några kronor mer på små ica nära. Inte för att jag rekommenderar någon att köpa läsk haha.

Medlem

Även om de går åt CoD-hållet är jag förhoppningsfull. Förstår bara inte varför de inte bara tog i alla fall en riktigt stor karta och visade den delen. Det hade gett dem ännu bättre publicitet och fått gamlingarna (jag) tystade. Det hade inte skrämt bort CoD-folket heller eftersom resten av kartorna var så pass små. Mycket märkligt beslut.

Som att en säljare visar halva portföljen

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Ambassadör
Xbox

Mhm, här grindas det battlepass för att låsa upp lite grejer i BF6!

Fullt ös på Iwo Jima!

signatur

Jump in.

Medlem

Avinstallerade BF2042 strax innan betan till BF6 drog igång och hade inga planer på att installera eller ens spela 2042 igen.
Visste inte då att man skulle kunna låsa upp saker till BF6 via 2042s Battlepass så nu är det installerat och liras åter igen.

signatur

Min gamingstream => https://kick.com/Mr_Strange

Andra socials/länkar => https://linktr.ee/Mr_Strange

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Avinstallerade BF2042 strax innan betan till BF6 drog igång och hade inga planer på att installera eller ens spela 2042 igen.
Visste inte då att man skulle kunna låsa upp saker till BF6 via 2042s Battlepass så nu är det installerat och liras åter igen.

Egentligen inte värt men hypen när alla andra lirar gör att man vill haka på också helt klart!
Tycker hela nostalgigrejen är lite kul med dom olika BF-teman på upplåsningarna så
kör på ändå + Iwo Jima är lite lattjo att lira.

1
Skriv svar