Bloober Team planerar fler skräckspel till Switch 2
Är nog personligen mer intresserad av Capcoms spel, dvs. några av de nyare Resident Evil-spelen till Switch 2 skulle ju sitta fint.
Vad säger ni har Nintendo lyckas tvätta bort sin "bara för barn" stämpel?
Var det inte från typ Xbox 360 eran då det var på modet med spel i bara brunt, allt med en färgpallett ansågs som barnspel?
Den där retrorecentionen Eternal Darkness som nämns i slutet, vem skrev den egentligen?
Fan sorry @Ruffles
"Writer and Fighter"
Najs! Bloober gör bra spel och vågar tillämpa ny speldesign och göra okonventionella val i sina spel.
Vad säger ni har Nintendo lyckas tvätta bort sin "bara för barn" stämpel?
Du menar stämpeln som Sony, vissa kritiker och Playstation 2 plebsen lagt decennier av tid på att etablera?
Det är lätt att förväxla lekfullhet med barnslighet.
Är nog personligen mer intresserad av Capcoms spel, dvs. några av de nyare Resident Evil-spelen till Switch 2 skulle ju sitta fint.
Var det inte från typ Xbox 360 eran då det var på modet med spel i bara brunt, allt med en färgpallett ansågs som barnspel?
Modet sattes av Sony med Playstation 2 i deras aggressiva konkurrens med Nintendo och nådde kulmen med generation Xbox 360. De flesta "mogna" och "tuffa" spelen på Playstation 2 såg ut som en karatefylla på städernas sunkhak och bussbänkar.
Skräckspelen går en ljus framtid till mötes. Med Blobber Team i spetsen. De skapade trots allt alla skräckspels heliga graal.
Resident Evil 4? Just ja, det är ett survival horror. Vilket spel menar du undrar nog flera nyfiket?
Jag kallar den "mogna" perioden under 00-talet för 'Den bruna eran" 😄
Kameo var väl ett av lanseringsspelen, det har mycket färger. Vet inte om det är barnspel, rating T.
Å andra sidan så var Condemned också ett av lanseringsspelen. Det var mörkt och rätt så brunt. I byxorna också på många.
Skräckspelen går en ljus framtid till mötes. Med Blobber Team i spetsen. De skapade trots allt alla skräckspels heliga graal.
Har inte du hatat Bloober Team i alla trådar någonsin tidigare? 😆
Kameo var väl ett av lanseringsspelen, det har mycket färger. Vet inte om det är barnspel, rating T.
Å andra sidan så var Condemned också ett av lanseringsspelen. Det var mörkt och rätt så brunt. I byxorna också på många.
Det är alltså bromsspår i kalsongerna som avgör om man blivit vuxen eller ej.
Har inte du hatat Bloober Team i alla trådar någonsin tidigare? 😆
Där är det nog jag som är den skyldige. Kan inte låta en Bloober-nyhet vara utan att förkasta den speltudion.
Det är alltså bromsspår i kalsongerna som avgör om man blivit vuxen eller ej.
Där är det nog jag som är den skyldige. Kan inte låta en Bloober-nyhet vara utan att förkasta den speltudion.
Nej, det är scary jag tänker på, även om jag nu såg att även du kommenterat på samma trådar 😊