Battle royale-läget i Battlefield 6 i läckt video
Battle Royale var lite häftigt och nytänkande när PUBG var nytt cirka 2017, men nu tycker jag mest det är tröttsamt. Det är på tok för mycket spring och förberedelser och för lite action för den här boomergubben som bara vill hoppa in och slåss. Firestorm i BFV kändes också extremt trögt och daterat när det släpptes och man var van med tempot i Apex Legends.
Battle Royale var lite häftigt och nytänkande när PUBG var nytt cirka 2017, men nu tycker jag mest det är tröttsamt. Det är på tok för mycket spring och förberedelser och för lite action för den här boomergubben som bara vill hoppa in och slåss. Firestorm i BFV kändes också extremt trögt och daterat när det släpptes och man var van med tempot i Apex Legends.
Instämmer! Lite Ubisoft-varning över Firestorm och lika obegripligt att inte den delen blev gratis och fristående. Inget fel på konceptet BR, men om man inte gör något spännande av det så blir det ju bara samma. Fornite har sin unika spin på det, PUBG gjorde det populärt för den som var lite mer taktiskt lagd och COD lyckades under några år få till ett framgångsrikt kaos.
Som nämnt ovan så finns ju också Apex, som är en EA-produkt så dumt att konkurrera med sig själva? Valorant finns ju även det, men marknaden känns otroligt mättad för BR.
Lägga utvecklingstid på BR (om man inte hittat på något riktigt spännande och nytt) känns som bortslösade resurser. Låt communityt fixa allt kul med Portal istället!
Enda som är intressant med detta är hur det bara fortsätter läcka som ett såll
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Garanterat läckt av dom själva för å skapa hype
doubt på den
Är väl kul att läget finns så länge det inte tar fokus o resurser från annat eller? Variation förnöjer
Lite så. Det är ju en helt separat (?) studio som utvecklar detta läget så resurserna är ju hyfsat fredade
Men ja, BR har nog sett sin storhetstid men kommer ju såklart testa det OM/när jag köper bf6
Kan vi inte få slippa BR någon gång?!
I detta fall känns det väl rimligt att dom testar på det?
1. Det är en egen studio som jobbar på det, så inga resurser försvinner från resterande spellägena.
2. Det kan även bli bra/kul, så varför inte? Om det misslyckas, så finns fortfarande multiplayer-läget kvar.
3. Förhoppningsvis är det ingen som blir tvingad att spela deras BR-läge.
The more I practice, the luckier I get.
Du kan få slippa även denna gång. Jag har förvisso inte läst användaravtalet men tror inte att någon från EA kommer stå med pistol mot din tinning och tvinga dig spela BR-läget.
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Du kan få slippa även denna gång. Jag har förvisso inte läst användaravtalet men tror inte att någon från EA kommer stå med pistol mot din tinning och tvinga dig spela BR-läget.
Jo, sen kommer någon och väcker dig till liv igen. Vill du trots allt fortfarande inte samarbeta kommer en sjukvårdare och har ihjäl dig med en hjärtstartare!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Du slipper spela det även denna gång, ja 🤷♂️
Det handlar inte så mycket om vad jag vill spela. Det handlar om marknadsstrategier, vilka spelare de försöker nå och vad de lägger sina prioriteringar på. Men snällt att du sätter mig i fokus.
Bra, då kan alla streamers som försöker förändra BF hålla sig till det läget så spelar vi andra riktiga BF.
Dra inte alla streamers över en kam, va?
Jag försöker inte "förändra" Battlefield bara för att jag är en streamer.
Själv så föredrar jag klassiska Battlefield med de vanliga klasserna, conquest, 64 spelare per server och med förstörbara miljöer.
Däremot så ser jag inget fel i att de lägger till ett BR-läge även om det inte intresserar mig särskilt mycket.
Det kan vara en väg in till "vanliga" Battlefield för många som enbart spelar Battle Royale.
Min gamingstream => https://kick.com/Mr_Strange
Andra socials/länkar => https://linktr.ee/Mr_Strange
Själv så föredrar jag klassiska Battlefield med de vanliga klasserna, conquest, 64 spelare per server och med förstörbara miljöer.
Däremot så ser jag inget fel i att de lägger till ett BR-läge även om det inte intresserar mig särskilt mycket.
Det kan vara en väg in till "vanliga" Battlefield för många som enbart spelar Battle Royale.
Nej då, var därför jag skrev "Alla streamers som försöker förändra BF". Alla streamers som gillar det gamla goda BF är såklart välkomna
Var skeptisk till BR i BF från början, men, jag har blivit nyfiken på vad ett BR med BF kostym kan erbjuda med förstörelse och fordon. Det ska bli intressant att se vad dom kokar ihop, förutsatt att dom fladdrar dit en egen spin på konceptet.
Firestorm till BFV var faktiskt ett bra BR tycker jag själv. Fordon, förstörelse, call-ins osv funkade kanon. Ett stort plus var också kartan, ett grönt vackert Norge istället för en halvöken som de flesta BR verkar utspela sig i.
Men tyvärr så var det hindrat av ett spelartak på 64 spelare och att det inte var free-to-play som andra BR's.
Tyvärr så har jag själv tröttnat på BR's så intresset är inte på topp för detta. Men är det bra så kanske man ändå kör någon runda.
Det handlar inte så mycket om vad jag vill spela. Det handlar om marknadsstrategier, vilka spelare de försöker nå och vad de lägger sina prioriteringar på. Men snällt att du sätter mig i fokus.
De försöker nå spelare som gillar BR
Man vill inte slösa resurser på det så man tar in en annan studio som får mecka med det läget.
Vilken marknadsstrategi man tillämpar samt hur denna skiljer sig från ett spel utan BR-element har jag ingen aning men är det verkligen där skon klämmer?
Du har 31 tittare på klick :D. Hardly a streamer ait?
Du har 31 tittare på klick :D. Hardly a streamer ait?
Vilken oerhört jävla töntig och onödig kommentar.
Alla måste börja någonstans som content creator, so whats your point..?
Dessutom heter sidan jag streamer på Kick och inte klick.
Min gamingstream => https://kick.com/Mr_Strange
Andra socials/länkar => https://linktr.ee/Mr_Strange
LOL, BR och kanske det Sämsta Battlepasset jag någonsin sett :D!
Har de redan visat upp första säsongens Season Pass?
Vilken oerhört jävla töntig och onödig kommentar.
Alla måste börja någonstans som content creator, so whats your point..?
Dessutom heter sidan jag streamer på Kick och inte klick.
Du får ta det lite på kinden när du skriver "Jag försöker inte "förändra" Battlefield bara för att jag är en streamer.". Det är något väldigt Högmodigt och Narcissistisk att skriva något sådant om sig själv som att du hade en publik/ skara följare. Det är ju dock troligare att folk har klickat fel och clienten inte har klarat av att uppdatera visningarna. Kick eller klick, jag ser att den har en hel del vanlig porr.