Testa Anno 117: Pax Romana – pc-demo ute nu

Robot
Testa Anno 117: Pax Romana – pc-demo ute nu

Skynda dig, den är tidsbegränsad.

#anno-117-pax-romana

Medlem

Oh!

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

100GB...

signatur

Medlem

demot är tids begränsat till en timme :/

Medlem
Skrivet av Tusske:

Tack! Då skippar jag den.

Medlem
Skrivet av Tusske:

Per spelomgång! Så du kan spela från början igen och igen, dock blir det reset efter 60 minuter eller efter att du når nästa tier.

Backloggens befriare

En timme räckte gott och väl.
Det enda jag ville veta egentligen var ju hur det skulle rulla på min dator.

Finfint var svaret.

signatur

Ad hoc addendum

Troll – skulle jag?!

Sweet, en timma ikväll sen är jag nog nöjd inför releasen. Glad att jag har Ubi+ så jag kan spela dag 1

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Det är otroligt roligt att se folk ge negativa reviews för att man bara får en timme att spela.

Det är ett demo. DET ÄR ETT DEMO.

Jag kommer aldrig förstå hur entitled man måste vara för att specifikt ge negativa reviews för att du får testa ett spel gratis, som du förövrigt gillade, men för att du bara kunde spela en timme, så överväger det gameplay???????

Medlem

Tack för påminnelsen om att det här är på gång! Blir nog ett köp när det släpps. Brukade vara ohyggligt besatt av romarriket som tonåring (äsch, vem ljuger jag för - det är jag fortfarande!) och det här ser ju ut som en riktig pojkdröm. Måste spelas. Roma Eterna!

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Alltid trevligt med sådana här spel, Civ City: Rome var habilt en 20 år sedan apropå Romarriket.. Faktiskt mitt första Anno spel annars

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Vad tyckte ni som testat demon?

Vet inte om det är värt ladda ner 100gb och bara få spela 1 timme, men det kanske är avgörande om man ska tordas köpa spelet vid release!

signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Vet inte om det är värt ladda ner 100gb och bara få spela 1 timme, men det kanske är avgörande om man ska tordas köpa spelet vid release!

Jag gav upp. Jag vill inte skapa ett konto på Ubisoft Connect och tvingas installera deras mjukvara bara för en demo.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Man laddade inte ner 100GB, det tar så mycket installerat. Men det knäckte nästan mig, fast det var värt det.

signatur

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

tycker det är skit bra. som Anno 1800 fast bättre. och Anno 1800 var redan ett mästerverk

1
Skriv svar