Testa Anno 117: Pax Romana – pc-demo ute nu
demot är tids begränsat till en timme :/
Tack! Då skippar jag den.
demot är tids begränsat till en timme :/
Per spelomgång! Så du kan spela från början igen och igen, dock blir det reset efter 60 minuter eller efter att du når nästa tier.
Det är otroligt roligt att se folk ge negativa reviews för att man bara får en timme att spela.
Det är ett demo. DET ÄR ETT DEMO.
Jag kommer aldrig förstå hur entitled man måste vara för att specifikt ge negativa reviews för att du får testa ett spel gratis, som du förövrigt gillade, men för att du bara kunde spela en timme, så överväger det gameplay???????
Tack för påminnelsen om att det här är på gång! Blir nog ett köp när det släpps. Brukade vara ohyggligt besatt av romarriket som tonåring (äsch, vem ljuger jag för - det är jag fortfarande!) och det här ser ju ut som en riktig pojkdröm. Måste spelas. Roma Eterna!
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Vad tyckte ni som testat demon?
Vet inte om det är värt ladda ner 100gb och bara få spela 1 timme, men det kanske är avgörande om man ska tordas köpa spelet vid release!
Jag gav upp. Jag vill inte skapa ett konto på Ubisoft Connect och tvingas installera deras mjukvara bara för en demo.
Vet inte om det är värt ladda ner 100gb och bara få spela 1 timme, men det kanske är avgörande om man ska tordas köpa spelet vid release!
Man laddade inte ner 100GB, det tar så mycket installerat. Men det knäckte nästan mig, fast det var värt det.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
tycker det är skit bra. som Anno 1800 fast bättre. och Anno 1800 var redan ett mästerverk