FZ High Score – Säsong 4
Spelhösten är över oss, och releaselistan dignar av allt som släpps. Därför blir den kort ~ september – men ändå full av intressanta spel att gissa betyg på: Silksong, Cronos, Borderlands 4, Dying Light... Och så både sportpuck och sportboll förstås!
har satsat högt jag
Inledningen verkar ju som bra mycket bättre än förra säsongen iaf
Stark start på säsongen... Buggvarning på Hell is us? Ser riktigt härligt ut annars..
Vi skrev detta nyss:
"Hell is Us-recensionerna smet ut tidigare än vår deadline, så för rättvisans skull stryks det från tävlan."
En Bamseponny av folket
Vi skrev detta nyss:
"Hell is Us-recensionerna smet ut tidigare än vår deadline, så för rättvisans skull stryks det från tävlan."
räknas er recension in bland opencritics?
räknas er recension in bland opencritics?
Nej, vi är inte med på några såna siter. Det funkar väldigt illa att översätta våra 1-5-betyg till 100-skalan, eftersom vår mitten av skalan betyder ”Bra”, men översättningen till 50 (som borde vara 41-60) mer eller mindre är en sågning. Skalorna funkar helt olika.
Trodde det såg bättre ut, gissade 84. Svårt att ta igen stora missar!
Själv gissade jag 82. Tänkte att gameplay såg ut som Silent Hill 2 Remake. Jag gillade inte den men kritikerna verkade älska den så tänkte att 82 var rimligt.
Men det är gott om tid kvar att ta igen en miss
Nej, vi är inte med på några såna siter. Det funkar väldigt illa att översätta våra 1-5-betyg till 100-skalan, eftersom vår mitten av skalan betyder ”Bra”, men översättningen till 50 (som borde vara 41-60) mer eller mindre är en sågning. Skalorna funkar helt olika.
cool! tänkte väl de hade blivit bra skevt annars
Vilkens säsongs start!
Trodde verkligen inte det skulle få så lågt pga utvecklarna bakom.
Det känns inte som de hade några riktiga speltester för detta spelet när jag läser fz recensionen. Eller inte hade pengar att fortsätta arbeta på det
Näe och så har jag läst väldigt positivt om spelet med. Nåväl, varför börja i medvind. Det brukar jämna ut sig.
Näe och så har jag läst väldigt positivt om spelet med. Nåväl, varför börja i medvind. Det brukar jämna ut sig.
Har själv förbokat men hinner inte spela förräns nästa vecka. Får se hur det känns då. Känns det som fz skriver för mig väntar jag på patchar eller moddar
Äsch, nu har jag missat två spel den här säsongen. Jag är körd. Vore bra om ni påminner ännu oftare, eller om det fanns en mailpåminnelse eller liknande
Ah, surt. Notis har varit på tal vet jag, hade onekliigen varit bra. Sen blev det lite tight igång med den här säsongen på grund av semestrarna, så tanken är att komma igång rätt tidigt med nästa.