Spelhelg med Yōtei och Silksong – vad spelar du?
Köpte Rising Storm 2: Vietnam och har väldigt roligt med det. Så undrar ni var jag är så är jag någonstans i Vietnams risfält.
aah jag körde det ett tag, tyvärr fick jag ett EP-anfall mitt i en match, så vågade aldrig testa igen det var kul sålänge det varade dock
//monster
Denna helg ska jag försöka ta mig vidare i Dragon Quest Monsters: The Dark Prince och möjligen fortsätta min nyligen påbörjade replay av Dragon Ball Z: Kakarot, på Switch, och förhoppningsvis så börjar jag äntligen att spela Super Robot Wars Y denna helg, även det på Switch.
Annars så blir det väl Balatro och Super Smash Bros. Ultimate som vanligt.
Köpte Rising Storm 2: Vietnam och har väldigt roligt med det. Så undrar ni var jag är så är jag någonstans i Vietnams risfält.
Kan tipsa om att Hell Let Loose: Vietnam är under utveckling. Har fina minnen från Rising Storm 2, väldigt bra spel.
Tack för tipset ! Gillar ju Vietcong så detta ser ut att passa mig som handen i handsken 🤩
I Regret Nothing
Kör Star Wars - Outlaws på Switchen! Riktigt kul att kunna ha det bärbart. Köpte Silksong också, men det har mest blivit liggande, men kommer nog lira vidare lite i det också i slutet av helgen.
Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest
aah jag körde det ett tag, tyvärr fick jag ett EP-anfall mitt i en match, så vågade aldrig testa igen det var kul sålänge det varade dock
Oj, har själv temporallobsepilepsi så tack för varningen! Inte känt av något än men ska vara vaksam. Bara fått känningar från ett fåtal spel, så hoppas jag slipper det även här...
Kan tipsa om att Hell Let Loose: Vietnam är under utveckling. Har fina minnen från Rising Storm 2, väldigt bra spel.
Tack! Älskar spel som utspelar sig i Vietnam men missade att det här utannonserades. Kollade nyss in det, lär nog bli köp vid release om det inte sågas allt för hårt. Rising Storm 2 blir en bra uppvärmning inför Hell Let Loose: Vietnam
Tack för tipset ! Gillar ju Vietcong så detta ser ut att passa mig som handen i handsken 🤩
Kostar bara 3€ på Steam just nu, typ 32 spänn. Dessutom ser det ut som om all DLC bara är kosmetisk. Lätt värt det. Än så länge verkar servrarna vara någorlunda befolkade också
Oj, har själv temporallobsepilepsi så tack för varningen! Inte känt av något än men ska vara vaksam. Bara fått känningar från ett fåtal spel, så hoppas jag slipper det även här...
Tack! Älskar spel som utspelar sig i Vietnam men missade att det här utannonserades. Kollade nyss in det, lär nog bli köp vid release om det inte sågas allt för hårt. Rising Storm 2 blir en bra uppvärmning inför Hell Let Loose: Vietnam
Kostar bara 3€ på Steam just nu, typ 32 spänn. Dessutom ser det ut som om all DLC bara är kosmetisk. Lätt värt det. Än så länge verkar servrarna vara någorlunda befolkade också
Gött, nu vart det köpt, hoppas det funkar fint har ju en hyfsad laptop med geforce gtx på en AMD Ryzen 5.
I Regret Nothing
Jag körde en runda, riktigt bra tryck 👍🏻
Som counter strike fast Vietnamkriget.
I Regret Nothing