Spelhelg med Yōtei och Silksong – vad spelar du?

Robot
Spelhelg med Yōtei och Silksong – vad spelar du?

Jonas spelar Ghost of Yōtei. Det gör inte du.

Medlem

silksong förstås, och DOS2 coop med polarn fortf, 45 timmar in!

signatur

//monster

Medlem

Köpte Rising Storm 2: Vietnam och har väldigt roligt med det. Så undrar ni var jag är så är jag någonstans i Vietnams risfält.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Köpte Rising Storm 2: Vietnam och har väldigt roligt med det. Så undrar ni var jag är så är jag någonstans i Vietnams risfält.

aah jag körde det ett tag, tyvärr fick jag ett EP-anfall mitt i en match, så vågade aldrig testa igen det var kul sålänge det varade dock

signatur

//monster

Denna helg ska jag försöka ta mig vidare i Dragon Quest Monsters: The Dark Prince och möjligen fortsätta min nyligen påbörjade replay av Dragon Ball Z: Kakarot, på Switch, och förhoppningsvis så börjar jag äntligen att spela Super Robot Wars Y denna helg, även det på Switch.
Annars så blir det väl Balatro och Super Smash Bros. Ultimate som vanligt.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Kan tipsa om att Hell Let Loose: Vietnam är under utveckling. Har fina minnen från Rising Storm 2, väldigt bra spel.

Medlem

Jag spelar Lies of P. Jävlar vilket bra spel!

Medlem

Blir Silksong hela helgen !😎

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Tack för tipset ! Gillar ju Vietcong så detta ser ut att passa mig som handen i handsken 🤩

signatur

I Regret Nothing

Medlem

Här blir det Silksong, 2h hanns med igår och nu är det dags igen!

Medlem

Police Quest finns ju på game pass så det borde egentligen alla som har det spela!

Medlem

Kör Star Wars - Outlaws på Switchen! Riktigt kul att kunna ha det bärbart. Köpte Silksong också, men det har mest blivit liggande, men kommer nog lira vidare lite i det också i slutet av helgen.

signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Stellaris (PC), Path of exile 2 (PC) samt Warhammer 40k: Rogue Trader (PC) Ser ut att bli min helg.

Medlem

jag kommer att köra Hell is Us. Ett spel som har dragit mig ur djupet och etsat sig i mina sinnen. Så bra!!!

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

aah jag körde det ett tag, tyvärr fick jag ett EP-anfall mitt i en match, så vågade aldrig testa igen det var kul sålänge det varade dock

Oj, har själv temporallobsepilepsi så tack för varningen! Inte känt av något än men ska vara vaksam. Bara fått känningar från ett fåtal spel, så hoppas jag slipper det även här...

Skrivet av Ftmch:

Kan tipsa om att Hell Let Loose: Vietnam är under utveckling. Har fina minnen från Rising Storm 2, väldigt bra spel.

Tack! Älskar spel som utspelar sig i Vietnam men missade att det här utannonserades. Kollade nyss in det, lär nog bli köp vid release om det inte sågas allt för hårt. Rising Storm 2 blir en bra uppvärmning inför Hell Let Loose: Vietnam

Skrivet av RetroGamer89:

Tack för tipset ! Gillar ju Vietcong så detta ser ut att passa mig som handen i handsken 🤩

Kostar bara 3€ på Steam just nu, typ 32 spänn. Dessutom ser det ut som om all DLC bara är kosmetisk. Lätt värt det. Än så länge verkar servrarna vara någorlunda befolkade också

tsm
Medlem

Forspoken. Det började konstigt och tråkigt så jag var millimeter från att stänga av och ge upp. Men nu 3 timmar in är det något helt annat, så visst vill jag slutföra det

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Oj, har själv temporallobsepilepsi så tack för varningen! Inte känt av något än men ska vara vaksam. Bara fått känningar från ett fåtal spel, så hoppas jag slipper det även här...
Tack! Älskar spel som utspelar sig i Vietnam men missade att det här utannonserades. Kollade nyss in det, lär nog bli köp vid release om det inte sågas allt för hårt. Rising Storm 2 blir en bra uppvärmning inför Hell Let Loose: Vietnam
Kostar bara 3€ på Steam just nu, typ 32 spänn. Dessutom ser det ut som om all DLC bara är kosmetisk. Lätt värt det. Än så länge verkar servrarna vara någorlunda befolkade också

Gött, nu vart det köpt, hoppas det funkar fint har ju en hyfsad laptop med geforce gtx på en AMD Ryzen 5.

signatur

I Regret Nothing

Medlem

Det blir att fortsätta i Tears of The Kindom haha, har väl spelat i en månad nu, inte konstant dock då det är knapert med tid nu för tia. Men jäling vad bra det är. Tycker det smäller BoTW på fingrarna på de flesta bitarna. Bra gjort Nintendo!

Medlem

Det blir att köra Metal Gear Solid: Delta på kvällarna när familjen har lagt sig 🙌

Medlem

Star Wars Outlaws är på halva priset på Ps Store så blir nog det 👍

Testade silksong men det va inget för mig tyvärr. Ska nog bli klar med showcase delen i WWE2k25 ikväll.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Jag körde en runda, riktigt bra tryck 👍🏻
Som counter strike fast Vietnamkriget.

signatur

I Regret Nothing

Medlem

Path of Exile 2! Nya säsongen som man tipsat Fz om men inte sett någon artikel om det...

Medlem

Dragon Age: Veilguard. Finns mycket att säga om spelet, men gillar faktiskt gameplay so far.

Medlem

Metal Gear Solid: Delta och Cronos: The New Dawn

Ambassadör
Xbox

Fortsätter med The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition som huvudspel och så lite Battlefield 2042 för att grinda battlepass med prylar till BF6!

signatur

Jump in.

Medlem

Det blir PSP-spelet Jeanne d´Arc och Zelda: TotK

Medlem
Får se

Kan hända Rising Storn 2. på PC, eller Doom på min R36S. Har inte bestämt mig ännu men spelande kommer det garanterat att bli i någon form 😎 /trevlig helg alla

signatur

I Regret Nothing

1
Skriv svar