Politiska spel i nya Steam-festen

Robot
Medlem

Någon som har tips på några bra slöspel på rean just nu?

Medlem

Crusader Kings 3 är svinbra! det kan jag rekommenera starkt till alla

Skrivet av Tusske:

Crusader Kings 3 är svinbra! det kan jag rekommenera starkt till alla

Frustrationen när alla ens arvingar blir puckelryggar bara för att ens arvinge gifte sig med en deformerad fransk prinsessa med kassa egenskaper.

signatur

Viam inveniam aut faciam

Redaktör
Skrivet av hannes.theorell:

Frustrationen när alla ens arvingar blir puckelryggar bara för att ens arvinge gifte sig med en deformerad fransk prinsessa med kassa egenskaper.

#notagain

signatur
FM-guru
F.d. Sisyr

Slänger ut en extremt stark rekommendation till Suzerain. Ett av de bättre spelen jag ö.h.t spelat de senaste 5-6 åren, och expansionen är också fantastisk.

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

bara att kasta dom till giljotinen och börja om

Medlem
Skrivet av unoR:

Någon som har tips på några bra slöspel på rean just nu?

Om Tropico finns är de väldigt roliga

signatur

I drank what?

Medlem

Political Sim Fest är ändå ett otroligt roligt begrepp.

Får se om det går att hitta nåt spelbart. Många av spelen ser lite för brädspeliga ut för min smak, men några undantag finns förhoppningsvis.

Skribent
Skrivet av Mikael Berg:

Slänger ut en extremt stark rekommendation till Suzerain. Ett av de bättre spelen jag ö.h.t spelat de senaste 5-6 åren, och expansionen är också fantastisk.

Otroligt bra! Och då har jag inte ens kört expansionen (än).

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mirage:

Om Tropico finns är de väldigt roliga

Tropico 6 var det första spelet som visades för mig när man klickade in på rean Riktigt bra spel!

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Tropico 6 var det första spelet som visades för mig när man klickade in på rean Riktigt bra spel!

Helt klart! Jag hittade serien vid Tropico 3, kört varenda sedan dess

signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Tack för tipset, köpt och ska testas efter jobb!

signatur

I drank what?

1
Skriv svar