Quiz: Battlefield – Tävla om plats i Slaget

Robot
Quiz: Battlefield – Tävla om plats i Slaget

Visa vad du kan om Battlefield och ta chansen att värvas direkt till FZ:s Slaget-trupp.

#battlefield, #battlefield-6, #slaget

Medlem

signatur

"There will be another time"

Medlem
Medlem
Woop woop

Nu är de bara att hoppas man får en nyckel också

Medlem

signatur

PS5, OLED 65"

Medlem

Man har varit med under många krig.

Medlem

Tänkte att det var en kuggis på TV frågan haha. Läste bara alternativen och inte frågan x)

Medlem

Attans, hade enbart fel på vilket år BF6 utspelare sig

Geeks Gaming

Bf är nog min favorit pangpang spelserie. Även om där är vissa av dom man halvt skippat.
BF6 är nog första sedan 4an som fått mig hypad. Till och med förbokat ett spel för första gången på många år.

Medlem

Inte så illa ändå. Spelade ju mest 1942, Vietnam och BF2. Ser fram emot detta dock, som verkar mer som de tidigare spelen.

signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

Gick helt ok det där

Nyckel har jag redan så ska panga redan den 10 oktober

Medlem

Typiskt att man missar på en av frågorna, får skylla på att jag sitter och jobbar parallellt och inte hade full fokus på quizen.

Medlem
Medlem

History will remember those who dare to stand, those who fight, and those who survive against all odds

Hypen inför BF6 är stor!

Efter 2042 så känns det här som back to form, och uppenbarligen så är jag i form med!

Medlem

signatur

It's gonna be fun on the bun!

Medlem

Attans, 1 fel.

Redaktör

Jag gillar de många höga siffrorna!

signatur
Medlem

Jösses vad man kommer ihåg, måste spenderat minst en månad totalt i livet med BF och dras MP.

Medlem
Medlem

signatur

Forumets Mega Drive-expert!

Medlem

signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3600C18 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Medlem
Skrivet av Rosenvik:

<Uppladdad bildlänk>

Här har ni slagskämpen. Med den här vinnarskallen så kan det inte gå fel.

Medlem

BF-serien är ändå rätt nära hjärtat så

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem
Skrivet av Rosenvik:

<Uppladdad bildlänk>

Är det så ni ska försöka vinna över FZ? Genom att fuska er till en seger?

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skärmdumpsmästare

Gick sådär!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

12
Skriv svar