Powerwash Simulator 2 får datum – släpps om två veckor!
Hoppas de släpper ett season pass direkt från början, det blev för drygt med 371546 olika dlc för 50kr/st. Storyn var kul, men add-ons kändes mest som en money grab och de hade inte alls samma känsla som grundspelet.
Håller med, alla DLCs var inte direkt gjord med samma kärlek. 40K DLCt var var ganska trist faktiskt, men Svampbob och Wallace & Gromit var värda att köpa. Märktes tyvärr att en del gjordes utan hjärta.
Perfekt, då kanske ettan kan säljas snorbilligt i någon "complete edition" på Steam/GOG snart så man kan spela klart den. Körde grundspelet några timmar på GP medans jag väntade 2-3 dagar på att Starfield (tror jag det var) skulle lanseras, var rätt kul men inte något jag återkom till innan mitt GP gick ut.
Har en känsla av att jag kommer sluta spela, tja, allt annat när det här spelet släpps.
haha, jag kommer att släppa alla spel och enbart fokusera på PW2!
Admin för SpelClockers
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!
Ord är mer än tre bokstäver...
Hittar inte var man kan köpa skiten=/
Steam, Xbox game pass klienten. Och förmodligen till konsolerna.
Admin för SpelClockers
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!
Ord är mer än tre bokstäver...