Inaktiv

3/5 är för lite. Spelet förtjänar lätt 4/5 eller 5/5 o.g.a. sin grymma atmosfär, bra röstskådisar, fightingsystem, bossar ect

Inaktiv

3/5 är för lite. Spelet förtjänar lätt 4/5 eller 5/5 p.g.a. sin grymma atmosfär, röstskådisar, fightingsystem, bossar ect

Medlem

herregud ni snackar ju skit .. vad har ni testat spelet på för maskin ? darksiders ska spelas på ps3 å ps3 endast på grund av 5.1ljudet ! om man har system och vidare. plus att grafiken är kraftigare å allt i ps3an. å sist av allt.. den som testat spelet kan inte va något större zelda fan iallafall !!

FÖR SPELET ÄR SOM ETT EXTREMT HARDCORE KICKASS ZELDA SPEL MED LINK I FRECKARER KLÄDER Å MED GRYMMARE VAPEN !!!

å lite god of war moves !! med suround ljud så ksiter man på sig ! (vilket jag gjorde ) o.O-=)

Medlem
Skrivet av swizzy:

herregud ni snackar ju skit .. vad har ni testat spelet på för maskin ? darksiders ska spelas på ps3 å ps3 endast på grund av 5.1ljudet ! om man har system och vidare. plus att grafiken är kraftigare å allt i ps3an. å sist av allt.. den som testat spelet kan inte va något större zelda fan iallafall !!

FÖR SPELET ÄR SOM ETT EXTREMT HARDCORE KICKASS ZELDA SPEL MED LINK I FRECKARER KLÄDER Å MED GRYMMARE VAPEN !!!

å lite god of war moves !! med suround ljud så ksiter man på sig ! (vilket jag gjorde ) o.O-=)

wow, låter som ett fanboy med panik.. sluta lipa och ta recensionen, och hur vet du att det är bättre på ps3an? och det kanske var det som är "problemet" han kanske är så stort zelda fan att han tycker det är en ripoff? inte för att jag bryr mig massor om detta spel eller deras poäng men sluta gråt, ta poängen, kolla metacritics om det inte går för sig!

Medlem

Spelet var så otroligt segt och klumpigt i början att jag inte vet om jag ska orka spela igenom det. Har hört att det blir bättre efter ett tag, det får man väl hoppas på.
Men jämfört med ett mästerverk som Bayonetta så är det ruskigt klumpigt och opolerat, tidig beta möjligtvis. DEt enda som räddar är grymt röstskådespel och bra story

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Spelet var så otroligt segt och klumpigt i början att jag inte vet om jag ska orka spela igenom det. Har hört att det blir bättre efter ett tag, det får man väl hoppas på.
Men jämfört med ett mästerverk som Bayonetta så är det ruskigt klumpigt och opolerat, tidig beta möjligtvis. DEt enda som räddar är grymt röstskådespel och bra story

Det blir klart mycket bättre en bit in i spelet, även om jag njöt av fulla muggar redan från början.
Att kalla Bayonetta för mästerverk går över mitt förstånd. Spelmekaniken under fighterna är det tightaste jag någonsin mött. Samt designen på fighterna är underbara. Utöver det så kan jag inte hitta något mer positivt med Bayonetta. Det som stör mig mest är det ohyggligt löjliga gubbsjuke syndromet som vilar över spelet. Dom hade kunnat gjort henne precis lika kickass utan all naken hud osv. Som det är nu vilar det något patetiskt över hela spelet. Tyvärr.
Men smaken är som baken, och tur är väl det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Detta spel ska jag inhandla så fort jag är klar med Batman AA.
Satt och läste lite om de fyra apokalyps ryttarna och gillar verkligen att dom har utvecklat idén och gjort ett spel runt det.
Utan Jesus uppenbarelse hade Darksiders inte varit möjligt så tack Jesus för att ha kontribuerat till spelet!

Medlem

Det stod mellan Darksiders och Bayonetta.
Får mitt Darksiders i dag, ska bli riktigt intressant detta spel.
Ska bara se till att sluta jobbet så man kan åka hem och låsa dörren.

Inaktiv

Det behövs fler actionspel med lite mer "open world" koncept. De flesta andra spel i samma eller närliggande genre är smal snitslad bana genom hela spelet.

Medlem

En klar miss är att man inte kan fortsätta samla på sig prylar efter det att man har varvat liret.

Abyssal rustningen är klart ett plus, och jag tror att uppföljaren kan bli såpass stark som 1an var tänkt


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Tassel:

Utöver det så kan jag inte hitta något mer positivt med Bayonetta. Det som stör mig mest är det ohyggligt löjliga gubbsjuke syndromet som vilar över spelet. Dom hade kunnat gjort henne precis lika kickass utan all naken hud osv. Som det är nu vilar det något patetiskt över hela spelet. Tyvärr.

Det helt okej att sexualisera män men inte kvinnor? Allt detta rytande av halnakna Kratos som visade exakt lika mycket hud som Bayonetta (kanske mera, Kratos visar bröstvårtor tillskillnad från Bayonetta), och att lägga till på toppen vara en riktigt skitstövel i jämförelse, är inte dåligt? Jag anser att klagomålen på Bayonetta är orättvisa. För en gångs skull så är det visserligen lite naket, men kvinnan på tal har karaktär och självrespekt som de flesta i spel inte besitter.
I Darksiders är War ett muskulöst berg med lika orealistiska proportioner som Bayonetta, men det tänker ingen påpeka? Hans personlighet är i princip att bara hugga ihjäl det mesta som står i hans väg men det är okej?


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:
Skrivet av Tassel:

Utöver det så kan jag inte hitta något mer positivt med Bayonetta. Det som stör mig mest är det ohyggligt löjliga gubbsjuke syndromet som vilar över spelet. Dom hade kunnat gjort henne precis lika kickass utan all naken hud osv. Som det är nu vilar det något patetiskt över hela spelet. Tyvärr.

Det helt okej att sexualisera män men inte kvinnor? Allt detta rytande av halnakna Kratos som visade exakt lika mycket hud som Bayonetta (kanske mera, Kratos visar bröstvårtor tillskillnad från Bayonetta), och att lägga till på toppen vara en riktigt skitstövel i jämförelse, är inte dåligt? Jag anser att klagomålen på Bayonetta är orättvisa. För en gångs skull så är det visserligen lite naket, men kvinnan på tal har karaktär och självrespekt som de flesta i spel inte besitter.
I Darksiders är War ett muskulöst berg med lika orealistiska proportioner som Bayonetta, men det tänker ingen påpeka? Hans personlighet är i princip att bara hugga ihjäl det mesta som står i hans väg men det är okej?

bra poäng, synd att ingen kommer ta in detta eller läsa detta alls :/

4 U

Medlem
Skrivet av Keasar:
Skrivet av Tassel:

Utöver det så kan jag inte hitta något mer positivt med Bayonetta. Det som stör mig mest är det ohyggligt löjliga gubbsjuke syndromet som vilar över spelet. Dom hade kunnat gjort henne precis lika kickass utan all naken hud osv. Som det är nu vilar det något patetiskt över hela spelet. Tyvärr.

Det helt okej att sexualisera män men inte kvinnor? Allt detta rytande av halnakna Kratos som visade exakt lika mycket hud som Bayonetta (kanske mera, Kratos visar bröstvårtor tillskillnad från Bayonetta), och att lägga till på toppen vara en riktigt skitstövel i jämförelse, är inte dåligt? Jag anser att klagomålen på Bayonetta är orättvisa. För en gångs skull så är det visserligen lite naket, men kvinnan på tal har karaktär och självrespekt som de flesta i spel inte besitter.
I Darksiders är War ett muskulöst berg med lika orealistiska proportioner som Bayonetta, men det tänker ingen påpeka? Hans personlighet är i princip att bara hugga ihjäl det mesta som står i hans väg men det är okej?

Kunde inte sagt det bättre själv!

Medlem

Spelet är helt klart värt en 4/5. Fruktansvärt roligt och svårt att sluta spela.
Man ska inte bry sig för mycket om recensioner då recensenter ofta har lite "fanboyism" i sig. Det har vi alla. Rip off argument är bara löjligt, då man nästan kan säga det om alla spel som tillverkas. Vissa roliga saker man stöter på under olika recensioner är att samma recensent kan klaga på att ett spel är för likt det gamla(Trotts det varit jättebra enligt recensenten tidigare) och ge spelet lägre betyg. Medans de kan hylla ett annat spel som är likt det gamla.

Darksiders är inte perfekt, men det är mycket bra! Sen tycker jag alla ska sluta snacka om att spel är sexistiska. Var det inte FZ som klanka ner ett betyg på ett spel för det var "sexistiskt"?

Mvh boys! hoppas ni som köpt spelat har lika roligt med det som jag

Medlem

det här ser bra ut!


signatur

Google is your friend!!!

12
Skriv svar