Systemkrav för The Saboteur

Robot
Medlem
Systemkrav för The Saboteur

Kan jag också få en systemkram?

Skägg.
10 Chambers

Alla får systemkramar när spikens slippery sausage fingers är i farten!


signatur
Medlem
Medlem

jaha så Win7 rekommenderas inte? det var ju konstigt men på minimum är det med...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

jaha så Win7 rekommenderas inte? det var ju konstigt men på minimum är det med...

Undrar om det är skrivfel eller några problem med Windows 7!

Vilket som, läskigt att quad core börjar bli så vanligt i rekomenderat...

Inaktiv

Den är "Le réadyyy"


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av MonsterGuden:
Skrivet av SWEBarb:

jaha så Win7 rekommenderas inte? det var ju konstigt men på minimum är det med...

Undrar om det är skrivfel eller några problem med Windows 7!

Vilket som, läskigt att quad core börjar bli så vanligt i rekomenderat...

Hur menar du då när du säger att quad core börjar bli vanligt i rekommenderat? Vilka spel är det du syftar på då? För FZ skrev samma om Dragon Age (Intel Core 2 Quad 2.4Ghz och 4GB RAM ([http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=33402])), medans det på DAs forum står Intel Core 2 Duo 2.4Ghz Processor or equivalent, AMD Phenom II X2 Dual-Core 2.7 och 3GB RAM...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem
Skrivet av CZorg:
Skrivet av MonsterGuden:
Skrivet av SWEBarb:

jaha så Win7 rekommenderas inte? det var ju konstigt men på minimum är det med...

Undrar om det är skrivfel eller några problem med Windows 7!

Vilket som, läskigt att quad core börjar bli så vanligt i rekomenderat...

Hur menar du då när du säger att quad core börjar bli vanligt i rekommenderat? Vilka spel är det du syftar på då? För FZ skrev samma om Dragon Age (Intel Core 2 Quad 2.4Ghz och 4GB RAM ([http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=33402])), medans det på DAs forum står Intel Core 2 Duo 2.4Ghz Processor or equivalent, AMD Phenom II X2 Dual-Core 2.7 och 3GB RAM...

Operation Flashpoint Dragon Rising och Dragon Age är det jag kommer på i huvudet. Mer att knaptp sätt dual core som krav innan folk börjar prata quad core som rekomenderat!

Medlem

Attans, CPU:n hänger inte med i svängarna här tror jag.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Undra om det verkligen finns stöd för 4 kärnor... brukar var lite si och så med det, trots att det står i de rekommenderade systemkraven.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Alltså, det här med systemkraven brukar oftast vara överdrivna. Iaf enligt min uppfattning. Jag vet dock inte hur det är med The Saboteur i det här fallet, men vad beträffar Dragon Age, kör jag allting på high bortsett från upplösningen som jag kör i 1024*768.

Har inte upptäckt nåt hack överhuvudtaget. Allting flyter på riktigt fint.

Sitter på en gammal p4 3.6 ghz och 3 gb ram samt hd 4770.

Enligt systemkraven för Dragon age, skall man ha en core 2 duo eller quad som rekommenderat. Vilket är fullkomligt överdrivet om man inte kör allting på max (ink upplösningen).

Jag vet att det är vad utvecklarna rekommenderar för att man ska få en så bra upplevelse med spelet som möjligt.

Men ibland låter det som att de vill försöka marknadsföra dubbla-cores och quad-cores.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Självklart fall, nu är det bara att vänta på release, tuta och köra!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Yes min Phenom X4 håller måttet ett bra tag fram
skulle inte vara fel med 2 dx11 crossfire dock

Medlem

Blir o skaffa det till XBOX 360 då... känner inte för o slänga ut pengar på en uppgradering i år igen. >.<

1
Skriv svar