Painkiller: Resurrection har gått guld

Robot
Medlem
Painkiller: Resurrection har gått guld

Första Painkiller var awesome, coop lär det bli ännu bättre!

Medlem

kommer bli samma härliga fragfest som vanligt:D:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Co-op var just det som saknades från painkiller. Kommer bli fett härligt att lira! Såg dock ingen skillnad på spelet annars, men men.

Medlem

Förbokat och klart, väntar bara på release >_<

Ser tråkigt och fult ut.


signatur
Medlem

Ser förjävligt ut... Gillade 1an men asså.. Dom har fuckat upp trailern rejält, vill gärna testa den dock. Förväntar mig ett demo.

Medlem

Det såg väldigt 90-tal ut på alla sätt och vis.


signatur
Medlem
Skrivet av Åke Vader:

Det såg väldigt 90-tal ut på alla sätt och vis.

90-tal vart då?:O


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Såg för gammalt ut. Ända nyheten är coop. Nej tack, jag gillar första spelen men detta..... Ge en ordentlig uppföljare istället som heter Painkiller 2.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Om det är i klass med första painkiller blir det ett köp. Ser fram emot demo.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Åke Vader:

Det såg väldigt 90-tal ut på alla sätt och vis.

90-tal vart då?:O

En del verkar glömma hur spelen verkligen såg ut på 90-talet. Huga! Tekniken går framåt som tur är.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Vad betyder att det gått guld?

Medlem
Skrivet av omarmuktar:

Vad betyder att det gått guld?

Att tillverkare skickat en färdig skiva till massproduktion...d v s spelet kommer till affären inom 1-4 veckor...

Medlem

Tjah, förutom coop så är det absolut inget som verkar vara värt.

Medlem

Haha ser faktiskt riktigt trevligt slitet men mysigt ut. Skönt att bara peppra skiten ur allt och alla ibland

Medlem

nice.
inte för att jag lirat ettan, men det är schysst att dom inte har lämnat gamla inspirationer.

Medlem

kul att dom fortfarande kan göra spel som dom gjorde på forntiden!

finns säkert jättemånga som blir intresserade av ett spel som är så snyggt som detta!

nä men jag gillade multiplayerdelen av ettan som fan, inte för att jag känner något sug efter det här dock.

Medlem

Suck, förlåt, det kom spontant bara...

1
Skriv svar