Medlem
Skrivet av Schimpans:

Jahaja, tur att smaken är som baken. Själv tyckte jag det såg ganska trist ut, lite som GTA enbart i multiplayer. Man såg ju på den klumpiga skjutningen och att de rörde sig som fyllon att det var konsol för hela rasket också. Mao inget för mig.

Det är utvecklat till PC i första hand har dom sagt, xbox 360 och ps3? tar dom i efterhand ifall dom väljer att utveckla till det också.


signatur

Wai

Medlem

signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Kommer man behöva betala i månaden för det här? Kommer inte ihåg hur det var.

Om inte så kommer jag nog skaffa det, verkar väldigt roligt nu när jag sett filmen 2 gånger (såg tydligen roligare ut andra gången).


signatur
Inaktiv
Skrivet av Danserminator:

Kommer man behöva betala i månaden för det här? Kommer inte ihåg hur det var.

Om inte så kommer jag nog skaffa det, verkar väldigt roligt nu när jag sett filmen 2 gånger (såg tydligen roligare ut andra gången).

Nej, ska tydligen inte vara någon månadskostnad på det.

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av Danserminator:

Kommer man behöva betala i månaden för det här? Kommer inte ihåg hur det var.

Om inte så kommer jag nog skaffa det, verkar väldigt roligt nu när jag sett filmen 2 gånger (såg tydligen roligare ut andra gången).

Nej, ska tydligen inte vara någon månadskostnad på det.

Tack så mycket för svaret!

Då blir det förmodligen ett köp av det.

Ha det bra alla och God Natt!


signatur
Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

sweeth, verkligen unikt mot varann

interview
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-apb/56288

ewo
Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av Danserminator:

Kommer man behöva betala i månaden för det här? Kommer inte ihåg hur det var.

Om inte så kommer jag nog skaffa det, verkar väldigt roligt nu när jag sett filmen 2 gånger (såg tydligen roligare ut andra gången).

Nej, ska tydligen inte vara någon månadskostnad på det.

är du säkert enlig lead designer interview från GC 09 så är det båda box och "subscription"

Ascoolt spel ju. Definitivt en WoW dödare.


signatur
Inaktiv
Skrivet av ewo:
Skrivet av robineng:
Skrivet av Danserminator:

Kommer man behöva betala i månaden för det här? Kommer inte ihåg hur det var.

Om inte så kommer jag nog skaffa det, verkar väldigt roligt nu när jag sett filmen 2 gånger (såg tydligen roligare ut andra gången).

Nej, ska tydligen inte vara någon månadskostnad på det.

är du säkert enlig lead designer interview från GC 09 så är det båda box och "subscription"

Klart jag inte är säker... Jag baserade det bara på http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=34163 då fz rapporterat om det förut. Antar att dom troligen kommer köra någon annat sätt att finansiera det hela på.

Inaktiv
Skrivet av Phobos:

Såg super-gay ut.
Suck, hip-hop och gangstahs är så jefla 90-tal.

Vart har du varit dom närmsta 20 åren? Jay-Z är fortfarande populär och en av världens största musik exporter bara som ett exempel. Hip-hop och gangsta har inget bäst före datum

Medlem

Det verkar påminna mycket om Crimecraft

12
Skriv svar