Konami ger ut Ninety-Nine Nights 2

Robot
Medlem
Konami ger ut Ninety-Nine Nights 2

Blir ett köp om det var roligare än ettan. Men om uppläget är exakt detsamma så tror jag nog man ska avstå.
Visst spelet var ju lite coolt, men kontrollerna o känslan när man slogs var katastrofal.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Blir ett köp om det var roligare än ettan. Men om uppläget är exakt detsamma så tror jag nog man ska avstå.
Visst spelet var ju lite coolt, men kontrollerna o känslan när man slogs var katastrofal.

Exakt. Jag uppskattade demon då det begav sig dock. Riktigt snygg grafik att demonstrera konsollen med hjälp av. Själva spelet var fullständigt hjärndött dock.

Blir absolut inte ett köp här iaf!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ettan va värdelöst, tvåan lär inte vara bättre.

Medlem

Jag gillade 1an, hoppas 2an är nått att ha.

Medlem

Älskar hack n slash de dagar då man e bakis

Hahaha ja det ser ut som lost odyssey. Jag tyckte ettan var väldas stel, måste varva det någon gång då man inte kan överge dynasty warrior hackandet (måste ta alla achievments i gundam dynasty warrior 2 någon gång också). Hoppas 2:an arbetar lite mer på själva spelets kartor och rörelseanimationer :/ sedan kan man gärna skippa allt det där med ranking :S devil may cray kan vara gay på sina ställen, även om nu det spelet är brutalt svårare


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

1
Skriv svar