Värt att köpa 2142?

Medlem
Värt att köpa 2142?

Är det det?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

det är ju ett grymt online spel. jag spelar det och är med i klan och allt -GQ- (gamequrome)


signatur
Medlem

Hur mycket skiljer det sig från BF2? Det är nämligen det jag lirar för närvarnade, och har lirat en hel del, så är lite fast.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Nej, 2142 är riktigt surt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Om du lirar mycket bf2 så tkr jag inte att du ska köpa det. Jag spelar också ganska mycket bf2 och sen köpte jag 2142 deluxe edition. Men det blev nästan inte att spela nått 2142, jag spelar bf2 istället.

Medlem

Det är fortfarande ett bra spel men grymt underskattat. Klanscenen är vad jag vet rätt så död, så har du klanspel som fokus så kanske det inte är ditt bästa köp. Är du en sån som inte bryr dig särskilt mycket om vilka du spelar med så är det inte ett dumt köp.


signatur

snestreck woicer

Medlem

är ett grymt spel men det spelar stor roll hur vass din dator är!!!:)


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

det är ett grymt underskattat spel. det blir långa sköna matcher när man kör titan läge

Medlem

En hundring är det allt värt iaf. Spelat det rätt mkt själv, gillar det mer än bf2.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Naah, jag tycker inte det är värt det.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Inaktiv

Kan ej rekommendera 2142, om det går under 100-lappen kanske. BF2 är betydligt mycket bättre än 2142, med eller utan teamplay.

Inaktiv

Det är ett jätte bra spel enligt mig, gillar du BF2 så kommer du gilla 2142. Det är roligt med 2142s unlock system

Medlem

klart det är värt det ! vet egentligen inte vafö folk inte gillar det... ?


signatur

Phoenix bird

Inaktiv

Bf 2142 kan vara roligt med en vän i en vecka ungefär men sedan trötnar man på att ranka efter som det vissade sig att man valde fell vapen och hatar att levela om allting igen men så sedan gör man det och då vissar det sig att det inte heler var roligt att köra med dom vapnena så när man har alla vapen så kommer man på att spelet är lika roligt som det är att nötta Flyffi 24 timmar i sträck

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Hur mycket skiljer det sig från BF2? Det är nämligen det jag lirar för närvarnade, och har lirat en hel del, så är lite fast.

BF2 är betydligt bättre. BF2142 har tråkiga vapen, tråkiga miljöer, tråkiga banor och tråkiga fordon.

1
Skriv svar