Spela The Orange Box med Novint Falcon

Medlem
Spela The Orange Box med Novint Falcon

Hade vart kul att testa den där prylen.

Medlem

Minst sagt. Dock har jag svårt att känna något behov av att investera i en. men vem vet, hade man fått testa så kanske man hade blivit frälst

/ LordDaimos

Inaktiv

Jag testade en tidig variant för många herrans år sedan på ett konvent -- Väldigt märklig känsla att använda. Fast då användes den i andra sammanhang, så som 3d modellering.

Medlem

Ser mest ut som en liten snäll bordsrobot som städar skrivbordet åt en. xD

Säkert småkul, men gissar att sista platsen får fler besök.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Förhoppningsvis så blir det fler spel som stödjer detta eventuellt, samtidigt som prislappen blir mindre.

Medlem

Vill gärna prova den iaf.

Medlem

Verkar intressant, men inget jag skulle våga köpa utan att veta mer om den. Tycker ni på FZ ska ragga till er ett recensions ex.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av atiko:

Verkar intressant, men inget jag skulle våga köpa utan att veta mer om den. Tycker ni på FZ ska ragga till er ett recensions ex.

In the works!


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av atiko:

Verkar intressant, men inget jag skulle våga köpa utan att veta mer om den. Tycker ni på FZ ska ragga till er ett recensions ex.

In the works!

Skoj! Det ser vi fram emot

Jag är grymt sugen på att testa en iaf, kanske inte köpa dock (än), men testa for suure.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av atiko:

Verkar intressant, men inget jag skulle våga köpa utan att veta mer om den. Tycker ni på FZ ska ragga till er ett recensions ex.

In the works!

Medlem

Säga vad man vill om mojängen, men det faktum att Valve har valt att utveckla stöd för den lär knappast sänka dess popularitet.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Skulle gärna pröva den nånstans först, låter dock rätt skoj.

Medlem

Några andra stora spel som har stöd för Falcon är bl.a. Crysis, Quake 4 och Battlefield 2.
Det är även på gång nya drivrutiner som gör att man kan använda enheten med dom flesta spelen.

Jag beställde min enhet från Novints Ebay butik och det tog c:a 3 veckor att få den.

1
Skriv svar