Första informationen om F1 2009 och 2010

Robot
Medlem
Första informationen om F1 2009 och 2010

Hade hellre sett licensen i Simbins händer.
Klart som ett jävligt starkt F1 fan är jag entusiastisk men det kommer ju utan tvekan bli arkad, kul mjo fast har man lirat f1 moddsen till rFactor har man ett annat synsätt. (realism)

Medlem

Codemasters är grymma om inte bäst på bilspel

Inaktiv

F1 år så jävla kul att kolla på!

Detta blir nog ett köp

Medlem

Pax vara Button!

Medlem

skulle vara kul om Jeff Crammond & co kunde snickar ihop ett nytt f1 lir. Hotseat ftw


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

NEJ, fan jag sitter och väntar på ett F1 spel till Xbox 360

Medlem
Skrivet av reVVe:

Codemasters är grymma om inte bäst på bilspel

Själv anser jag att sist Codemasters släppte ett "grymt" bilspel var det i och med Colin McRae Rally 2. Jag tycker de bara slänger ur sig skit i fin förpackning nu för tiden.
Men men, det vore ju kul om de lyckades igen för en gång skull. Jag behöver fler anledningar till att skaffa en Wii igen.

Medlem

Man får väll vänta till 2010

Medlem

F1 bilar med noll känsla, som har svängcentrum mitt i bilen.
Kanske lägger de in så man kan drifta med ???
Fast kanske inte ändå, gick inte göra det i DiRT på skogsvägarna.
Så föga troligt de vet hur man programmerar en sån algoritm.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Jag längtar efter ett nytt f1 spel, men inte fan köper jag ett till mitt psp. Jag vill köra med min ratt!

Medlem

Om det skapar ett arkad-lir kommer jag bli extremt sur.

F1-spelen ska vara så pass realistiska som det är möjligt enligt mig.

Medlem

Läste på formula1.com att dom kommer använda grafikmotorn som dom hade i GRID till PC versionen. Jag är ett stort F1 fan sen jag var liten och princip kört alla F1 spel till PC. Så hoppas på detta blir lyckad Codemaster har lyckats med sina bilspel :D.

Medlem

Codemasters må inte vara kungar när det gäller simulatorer, men de har då absolut inte gjort något dåligt jobb med deras senaste titlar. Colin McRae: DiRT är ett fruktansvärt roligt racingspel.

Hur som haver... Väldigt roligt att se F1-licensen användas igen. Jag är egentligen inget jättefan av sporten (racingsport i helhet alltså), jag följer t.ex. inte någon serie i media eller liknande. Men jag är oerhört förälskad i racingspel och specifikt F1. Det var nämligen spelet Prost Grand Prix 1998 som fick mig att uppskatta racinggenren extra mycket.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Finns det något F1 spel till 360?
Jag är så sugen på att köra något nu när jag minns F1 2003 till PS2:an.:heart:

Medlem

Har sony förlorat den ensamma rätten på F1? Ska hur som helst bli nice när de kommer till PC, va ju ett tag sen.

Medlem
Skrivet av Hymer:

skulle vara kul om Jeff Crammond & co kunde snickar ihop ett nytt f1 lir. Hotseat ftw

Håller med dig han visste hur man gjorde racing spel:)

Inaktiv

lite sent aprilskämt?

Medlem
Skrivet av Tikki:

Läste på formula1.com att dom kommer använda grafikmotorn som dom hade i GRID till PC versionen. Jag är ett stort F1 fan sen jag var liten och princip kört alla F1 spel till PC. Så hoppas på detta blir lyckad Codemaster har lyckats med sina bilspel :D.

fan det låter nice:up: e ochså ett fan av f1! längtar till pc:up:

Medlem

Jaha, där ser man. Tänk om de kan göra ett så bra spel som lyckades med i GrandPrix4!

1
Skriv svar