Spelarna släpper Gothic 3-patch

Robot
Medlem
Spelarna släpper Gothic 3-patch

orka läsa igenom en sån changelog testade spelet när de släpptes och ush avinsgtallerade efter 10 min! detta spel va ju värre än gta IV

Medlem
Skrivet av Newguy:

orka läsa igenom en sån changelog testade spelet när de släpptes och ush avinsgtallerade efter 10 min! detta spel va ju värre än gta IV

Vad betyder det? Jag tyckte att GTA4 var bra. Gothic 3 likaså, även om man retade sig lite på alla buggar.

Medlem
Skrivet av Newguy:

orka läsa igenom en sån changelog testade spelet när de släpptes och ush avinsgtallerade efter 10 min! detta spel va ju värre än gta IV

Ja men nu med denna patch så är det kanske ett riktigt bra spel helt plötsligt?

/ LordDaimos

Medlem

Har stora förhoppningar på denna patch, de intryck jag har läst om än så länge gör att det hela bådar gott och nu kanske spelet äntligen är värt att tillhöra gothic serien...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Största changelog jag sett.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av klossen:

Största changelog jag sett.

Minst sagt... bara att översätta changeloggen från tyska till engelska måste varit en stort projekt.

Fantastiskt att det finns folk som lägger så mycket tid på att fixa ett spel utan att få betalt.

Inaktiv

Det är fan illa när communityn måste engagera sig i en sådan utsträckning för att göra något spelbart.

å andra sidan så är det ett gott tecken på gothic har en stor publik som faktiskt gillar det dom gjort - även om det inte är perfekt.

Förhoppningsvis så laddar utvecklarna ner den och tar sig en funderare över vad det är dom egentligen sysslar med...

Medlem

Det kanske är värt att köpa det här spelet nu. Borde inte kosta så mycket nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Night Hawk: Spelet kan du få för 99kr från gamestop.

Måste säga att patchen fixar till minst 95% av de saker jag har irriterat mig på. De flesta buggar är borta och nu känns spelet riktigt färdigt.
Har ni Gothic 3 så ladda hem patchen! Gillar ni bara den sortens spel så köp spelet och ladda sen hem patchen.

Medlem

Jag tog upp spelet igen efter 1.6 patchen, men orkade tyvärr inte igenom spelet denna gång heller... Quest systemet är för jobbigt, jag kan inte hålla reda på vem jag ska snacka med om vad mellan gångerna...
Väntar på 1.8 patchen och kör spelet med walkthrough då tror jag.

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av klossen:

Största changelog jag sett.

Minst sagt... bara att översätta changeloggen från tyska till engelska måste varit en stort projekt.

Fantastiskt att det finns folk som lägger så mycket tid på att fixa ett spel utan att få betalt.

Finns en engelsk version redan

MaXMC
Denna patch ska vara den sista tyvärr enligt vad dom själva sagt


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Spelade Gothic 3 ungefär när det släpptes, det var inte spelbart och laggade sönder för mig även på lägsta grafik(hade en sämre dator än vad jag har nu) Sen för några dagar sen har jag börjat spela igen med 1.70 patchen. Spelar just nu på very high och det flyter på äntligen kan jag njuta av spelet! spelet är sjukt kul och hur snyggt som helst och är väldigt stort så jag är helt fast i spelet

Medlem
Skrivet av idnt:

Spelade Gothic 3 ungefär när det släpptes, det var inte spelbart och laggade sönder för mig även på lägsta grafik(hade en sämre dator än vad jag har nu) Sen för några dagar sen har jag börjat spela igen med 1.70 patchen. Spelar just nu på very high och det flyter på äntligen kan jag njuta av spelet! spelet är sjukt kul och hur snyggt som helst och är väldigt stort så jag är helt fast i spelet

Jag med är fast i spelet. Det hackar rejält i början innan spelet är cachat. Men det flyter väldigt bra med några enstaka hack, men det är en stor skillnad mellan föregående patch och denna och att det finns fler inställningar som balans och AI m.m.


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

1
Skriv svar