Codename: Panzers - Cold War

Robot
Codename: Panzers - Cold War

Efter två delar i en serie där strategi betytt allt i kampen mot Hitler och hans nazi-Tyskland kommer nu en tredje del. Tyskland är nu besegrat och Nato, som bildades som en konsekvens av andra världskriget, har nu Sovjet i siktet.

#crysis


Inaktiv
FZ testar nya Codename Panzers

Var lite intresserad av det här spelet tills jag testade demot... Demot låste sig hela tiden, laddningstiderna var långa och när jag väl var inne var det prestandaproblem som det står om i recensionen.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Kan väl även vara testpanelens system som inte var det bästa.ATI Radeon HD 2600 Pro (256 MB minne) är inte direkt en gamers dröm. Men bra recension!

Medlem
Skrivet av DAoG:

Kan väl även vara testpanelens system som inte var det bästa.ATI Radeon HD 2600 Pro (256 MB minne) är inte direkt en gamers dröm. Men bra recension!

Håller med om att datorn inte är någon gamers dröm, men jag testade på en "riktig" spel-dator och resultatet blev detsamma. Runt om på olika forum rapporteras det om människor vars datorer klarar Farcry 2 och Crysis mer än väl men har problem att få spelet att flyta. Det tyder på ett dåligt kodat spel, tyvärr för det är inget dåligt spel i sig.

Medlem

Nog för att du säger att det är fler människor som har problem med spelet, men man testar inte spel med en Mac.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Redaktör

Det gjorde han inte. Han testade med Intel-propp och ATI-graffe (samma hårdvara som finns i en svärm Windows-burkar) under Windows Vista.


signatur
Medlem

* iMac (Core 2 Duo 2,66 GHz)
* 2 GB RAM
* ATI Radeon HD 2600 Pro (256 MB minne)
* Windows Vista
Klart det laggar? ati 2600 256mb att testa spel med var nog det värsta jag varit med om... Skulle vara bra om det stod att det är problem på alla datorer, för klart ett nytt spel inte flyter på perfekt med ett 2600 256mb

Annars jättebra recension, verkligen! Synd, jag trodde spelet kunde bli bra.

Medlem
Skrivet av skirmisher:

* iMac (Core 2 Duo 2,66 GHz)
* 2 GB RAM
* ATI Radeon HD 2600 Pro (256 MB minne)
* Windows Vista
Klart det laggar? ati 2600 256mb att testa spel med var nog det värsta jag varit med om... Skulle vara bra om det stod att det är problem på alla datorer, för klart ett nytt spel inte flyter på perfekt med ett 2600 256mb

Annars jättebra recension, verkligen! Synd, jag trodde spelet kunde bli bra.

Som jag skrev innan, testade det även på en "riktig" Spel-PC, då jag trodde att det berodde på min dator. Så var inte fallet då det gick lika ryckigt på den andra också. Efter det ägnade jag en timme åt att googla lite och det visade sig att det inte spelade någon som helst roll vilken dator du har, du kommer uppleva det segt som sirap i vilket fall. Dock var det några som upplevde att spelet flöt på bättre med grafikkort från Nvidia, vad det nu kan bero på. Kan även tillägga att jag inte hade testa spelet på den datorn jag gjorde och sedan haft mage på att klaga på dålig prestanda om det inte vore för att det gick lika segt på andra datorer:D

1
Skriv svar