Scene It? Box Office Smash

Robot
Scene It? Box Office Smash

Känner du igen den här handkontrollen? Såklart du gör, den är stulen. Ridån går upp för Scene It? Box Office Smash.


Medlem
FZ granskar Scene It?

Tycker Scene it är riktigt kul, även det första Scene it,
fast visst är det en del inslag i spelet som förmodligen aldrig setts utanför usa som man helst hade sluppit,
inte riktigt värt fullpris, men definitivt värt att köpa när priset sjunkit.

Medlem

Syrran fick detta av sin sambo i julklapp. Klart vi skulle pröva det efter allt var klart på julaftons kvällen. Big misstake! Var nog ett av dom tråkigaste spelen jag någonsin spelat, som det står i recensionen så istället för det är tjoande och stimmande runt bordet, så sitter alla helt tysta och fokusera på frågorna. Och frågorna är ingen höjdare. Sen att man inte vet hur lång tid det är kvar av spelrundan och allt möjligt gör att spelet dessutom blir irriterande ur användarevänlighet.
Har dock inte spelat Buzz, men jag kan säga att Scene It är ett riktigt bottennapp. Har nog inte haft så tråkigt till ett spel på riktigt länge. Tror heller inte syrran och hennes sambo någonsin spelat det efteråt.

Medlem

Tycker det var riktigt kul!!!

Medlem

Då är Buzz bättre


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Detta är bättre än Buzz

Medlem

Föredrar nog sådana här spel i brädform...

Medlem

Klart roligare än sketna buzz


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Håller inte med skribenten om filmutbudet. I stort sätt enda gångerna man inte känner igen filmerna är när det rör sig om gammla svartvita saker. I övrigt tycker jag det är relativt aktuella filmer. Men håller dock med om att vissa filmbolag är överrepresenterade.

Hur som helst ett kanonkul spel, har båda

Medlem

Efter att ha läst recensionen och uppfattat den mer eller mindre som en sågning så känns betyget "Okej" som att jag missuppfattade texten rätt bra. Var det verkligen ett okej spel trots alla brister som påpekades?

/ LordDaimos

Inaktiv

Två små microsoft fanboys ser jag.

2009-02-01 18:09:42
MiLeS
#7
Klart roligare än sketna buzz

2009-02-01 16:56:11
LyktstolpeN
#5
Detta är bättre än Buzz

Medlem
Skrivet av Darkmoor:

Två små microsoft fanboys ser jag.

2009-02-01 18:09:42
MiLeS
#7
Klart roligare än sketna buzz

2009-02-01 16:56:11
LyktstolpeN
#5
Detta är bättre än Buzz

Eller så gillar de helt enkelt spelet bättre än Buzz? Då måste alla som gillar Buzz vara Sony-fanboys? Det är ju löjligt hur folk tänker ibland. Man får inte ens tycka om något som det "andra" företaget har gjort utan att kallas fanboy och få en massa skit slängt i ansiktet (tänker inte direkt på dig nu Darkmoor).

När ska folk växa upp?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Darkmoor:

Två små microsoft fanboys ser jag.

2009-02-01 18:09:42
MiLeS
#7
Klart roligare än sketna buzz

2009-02-01 16:56:11
LyktstolpeN
#5
Detta är bättre än Buzz

Var ett jävla tjat om fanboys hela tiden. SLUTA!

Varför blir dom fanboys bara för dom gillar scene it mera än buzz? Båda två äger en playstation (enligt deras profil) antaligen bara för att slå sönder den och skrika MICROSOFT FTW!!!!!

Medlem

Ska köpa detta spelet nu idagarna för tjejen gillar buzz men vi äger ingen playstation längre. Hoppas på att det är kul.

Ang fanboy skiten så är man fan inte fanboy om man köper det ena företagets produkt när det är det enda alternativet. Dessutom gillar man ju olika saker.

Tex jag avskyr playstation därför jag bytte den mot en 360 pga handkontrollen är mycket skönare på 360. Är jag en fanboy då?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Ska köpa detta spelet nu idagarna för tjejen gillar buzz men vi äger ingen playstation längre. Hoppas på att det är kul.

Ang fanboy skiten så är man fan inte fanboy om man köper det ena företagets produkt när det är det enda alternativet. Dessutom gillar man ju olika saker.

Tex jag avskyr playstation därför jag bytte den mot en 360 pga handkontrollen är mycket skönare på 360. Är jag en fanboy då?

Nej det är du inte, man blir ju inte en fanboy bara för att man gör ett val,
men om någon däremot går inför att ofta kasta dynga på andra konsoller i diverse inlägg så är det fanboyism, eller rättare sagt dåligt vett.

Medlem

betyget var ju sååååå förvånande efter att de använt samma koncept
femtielva gånger


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Trodde forum i ett land med en fungerande demokrati och yttrandefrihet syftade till att alla skulle få ventilera sina tankar och åsikter - utan personliga påhopp.

(Enligt ett juridisk hårddragande kallas termen för "minoritetskränkning" - och det är väl aldrig OK eller)?

Som jag sa när det var önskelåda på FZ.se - inför åldersgräns för kontoregistrering.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Tyvärr är det inte alltid åldern som gör en människa mogen.

Medlem
Skrivet av Tepz:

Tyvärr är det inte alltid åldern som gör en människa mogen.

Så sant.

Medlem

Verkade inte så bra?

Inaktiv

Tråkigt plagiatmaterial. Råkade prova detta en lördagkväll med syrran och en back öl. Det var roligare att leta botten på ölflaskorna än att spela det här skitet.

Inaktiv

Jag köpte Scene It? Lights, Camera, Action. Det är riktigt kul. Jag spelade demot på Scene It? Box Office Smash, och det var inte alls lika kul. Jag föredrar det första spelet!

Medlem

Hade vart kul om det kom ut nån specialversion, typ horror edition med enbart filmklipp och frågor om skräckfilm. eller sci fi medmera.

1
Skriv svar