You're in the Movies

Robot
You're in the Movies

Har du alltid drömt om att vara en filmstjärna så får du chansen nu. Du behöver inte ens klä av dig för att få vara med på en audition, men möjligheten finns förstås.

#zoe-codemasters


PaZ
Medlem
Testat - You're in the Movies

Låter bättre än jag trodde. Men "frostbrytningar"?

Medlem

Det vore ju det perfekta spelet o göra en FZ.tv recension till... Just sayin'...

Medlem

mmm fz.tv upp med det så man får se er agera


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Högre betyg än jag trodde.

Medlem

Mycket högre betyg än väntat, tippade 1/5

Medlem

varför e det dåligt med att det bara e på engelska?? jag hade inte velat ha ett spel på svenska

Medlem

Låter ju riktigt roligt, kanske nått man får skaffa när det har blivit billigare.

Medlem
Skrivet av megaflus:

varför e det dåligt med att det bara e på engelska?? jag hade inte velat ha ett spel på svenska

Håller med.

Medlem

Lame spel för Lame människor som bara är Lame


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Tack men nej tack!

Avstängd

Verkar som att det bara är en massa krångel med spelet :S

Medlem
Skrivet av megaflus:

varför e det dåligt med att det bara e på engelska?? jag hade inte velat ha ett spel på svenska

Alla småbarn kan ju inte direkt engelska flytande, heller inte vuxna. Där av borde det vara svenska i såna här familjespel(eller i alla spel egentligen om vi ska vara petiga, bara EA som gör det typ).

Det samma är med "Scene it!", där allt är på engelska. Hur enkelt är det liksom att gissa filmtitlar som man kan på svenska, när det sen står engelska i spelet?
Visst, låter kanske lite lamt, men det kan vara rätt svårt om man prata om 80tals filmer t.ex.

----

Jag tycker spelet vore bli rätt tråkigt efter man spelat igenom alla filmerna som finns med. Det är ju inte jättekul att spela om igen, kan jag iallafall tänka mig.

Medlem

Hellre vettig och förståelig engelska än taskigt översatt svenska - som är standard när spel översätts, verkar det som.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Men asså, hur spelar man det då? Jag saknar beskrivning av momenten. Räcker det att bara stå och vifta med armarna?

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Lame spel för Lame människor som bara är Lame

Bra inlägg till diskussionen!!!

ONT:
Tror dock detta kan vara rätt underhållande.
Som ni skriver, tror det är utmärkt till förfesten.

Medlem

Momenten handlar om att stå framför kameran, se sig själv i bild tillsammans med en enkel övning. Övningen kan bestå av att springa så fort man kan för att undvika att bli stångad av en tjur, undvika flygande föremål, trumma på trummor, åka motorcykel och undvika hinder. Dina rörelser får återverkan i bilden. Påminner väldigt mycket om Eyetoy.

Medlem

För övrigt så ja, det är rätt underhållande och det är utmärkt såväl till förfest som att ge barnen något att göra medan vi vuxna diskuterar den bästa värmepumpen...

Medlem

Anledningen till att det hade varit bra att ha spelet på svenska är förstås med tanke på barnen. Visserligen förklaras momenten hyfsat bra innan man ska börja springa/hoppa/trumma/whatever, men en svensk speakerröst och svensk text hade gjort det hundra gånger lättare för barnen att vara med på lika villkor.

Medlem

total eyetoy rip-off men ibland kan ripp-offs vara bra


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Låter kul!:D Men man kan ju göra filmer på Eye-Toy Play 2 också fast utan speciella bakgrunder!!:D
Det kanske hade varit något till dator istället där man kan redigera lite lättare;)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar