FZ:s skattjakt - vinn en platt-tv!

Robot
FZ:s skattjakt - vinn en platt-tv!
Medlem
FZ:s skattjakt - vinn en platt-tv!

It's on.

Medlem

omg omg omg


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

denna tävling måste vara ett skämt en del har fått 30 symboler och jag har fått 4 omg vad är det här igentligen?


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Fan vad snabba ni är när det var 60 kvar så hittade jag bara 1 totalt.

Rofl, jag var försenad, :'(


signatur

I am da Starwars nerd

Medlem

rätt tråkigt när samma personer kan vinna priser flera dagar i rad. Ni borde ha satt upp en gräns på att varje person max kan vinna 1 pris före ni startade tävlingen

Medlem

Fattar inte hur man kan få över 30 poäng under en omgång

Medlem

Men herregud! gick up kl. 6.50 och fick EN en enda symbol.. Käns som dom i som får 30ish måste "lura systemet" på något sätt känns jävligt tråkigt.

Medlem

Hur fasiken kan folk redan vara uppe i 40+?

Skrivet av tomten51:

Men herregud! gick up kl. 6.50 och fick EN en enda symbol.. Käns som dom i som får 30ish måste "lura systemet" på något sätt känns jävligt tråkigt.

Haha, ja jag funderade på det också.
....
Vad gör jag här, jag ska ju nolifa poäng.


signatur

I am da Starwars nerd

Medlem
Skrivet av tomten51:

Men herregud! gick up kl. 6.50 och fick EN en enda symbol.. Käns som dom i som får 30ish måste "lura systemet" på något sätt känns jävligt tråkigt.

Skulle väl inte vara allt för konstigt, med tanke på att det är samma personer som är på toplistan varje dag... kul.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Inaktiv

Var folk innan 06:30 som redan hade symboler, 4 poäng sen kl 7 uppenbart uppgjort.:evil:

Medlem

Suck Ser att man kan logga in med flera datorer på samma konto. Kanske kan vara en orsak till att vissa får så mycket.

Medlem

Ett gäng personer som lanar, loggar in på ett konto och farmar poäng. Good Game! (y)


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av Hako:

Var folk innan 06:30 som redan hade symboler, 4 poäng sen kl 7 uppenbart uppgjort.:evil:

Det var pga en bugg i systemet. De fick fram symbolerna innan 00:00 igår men svarade efter och då räknades de poängen på idag. Ser ingen av de namnen på listan nu längre dock då det spelar nog ingen roll.

/ LordDaimos

Inaktiv

Ja.. det måste vara så att flera personer är på samma konto. Jag va med från början.. gick upp kl 6:00 och åt frukost och satt vid daton halv sju för att testa lyckan. Uppdaterade sidan där man ser poängen hela tiden för att se när de dyker upp precis. Jag lyckades skrapa ihop 12 poäng trotts jag tok-klickade medans den (de) på första platts la sig på 39p... Helt omöjligt för oss vanliga att "tävla". Nu skiter jag i detta fuskerit.. En fiaskotävling enligt min mening.

Medlem

Palla om det är som #13 och #14 säger... *Suck*

Inaktiv

jaha då fick man svart på vitt,testade att logga in på flera datorer och det gick visst........

Inaktiv

varfr står det 0 symboler, kommer dom i en klump lite då och då under dagen? Och hur kommer det sig att dom flesta redan hade massvis med poäng innan starten kl 07?

Medlem

Då är det ju ingen idé att försöka själv.. 1vs4 är ju roligt.. FZ borde fixa det här innan tävlingen är över.

Medlem
Skrivet av whysoserious:

varfr står det 0 symboler, kommer dom i en klump lite då och då under dagen? Och hur kommer det sig att dom flesta redan hade massvis med poäng innan starten kl 07?

Ja, de kommer ungefär 300 en gång varje 30min/1h.
Och det andra vet jag inte, men innan starten hade de bara ungefär 3 poäng, hade säkert blivit nåt fel, kanske för att tävlingen igår gick över midnatt.

Inaktiv

nej innan starten hade vissa 50 poäng

Medlem

Jadu, det vore konstigt om det vore såhär, men det låter ju ganska sannolikt med tanke på hur mkt poäng folk har... Plötsligt verkar denna tävling väldigt orättvis.

Här gör man iordning lite kaffe och julskinksmacka för att sätta sig in i tävlingen, och så finns det folk som sitter och lanar och rent av fuskar i tävlingen.

Tråkigt värre :/

Inaktiv

efter tävlingen kan man ju dra av exempelvis 50 poäng från capman + att man kollar om det har vart in fler än 1 person/användare

Medlem

Jo lägger ner nu..

/me fortsätter att se på Nalle Puh - jullovet istället.

Inaktiv

Jag kan ju säga att jag inte fuskar på något sätt. Bara försöker vara så snabb som möjligt. Sen beror det om man får tur med skatterna & poäng. Ett tips är att inte skriva fel i rutan eftersom det tar ski* lång tid innan du kan få en ny.


signatur

The definition of insanity?

Wat? Jag låg tvåa vid midnatt för jag fick 3 poäng som passerade 00:00 antagligen eller nåt, men ofta 50? o.0
Aja, flera pers. som håvar in gör det inte lönt för mig att försöka iaf, ^^


signatur

I am da Starwars nerd

Inaktiv

nepp nu lägger jag också ner.. tråkigt

Medlem

21 poäng, blir bra...
God natt!


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Skriv svar