Nytt innehåll till Race Driver: GRID släppt

Robot
Medlem
Nytt innehåll till Race Driver: GRID släppt

C30,,whoa,,Älskar den i STCC Game,,,

Inaktiv

givet köp


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Hmm, enbart för PS3 och 360? Synd, har köpt PC-versionen och har spelat den väldigt mycket online, men inte haft tid att spela det på senare tid tyvärr :/


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

hmm fösökt köpa GRiD länge men gett upp, går ju inte att få tag i?!!.. ja ja jag gör ett nytt försök på webhallen.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

EVO 10 och C30!?!?!:O VILL HA!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Citat:

Available on both the XBOX 360 and Playstation 3, the '8-ball' pack will set you back a mere 800 Microsoft points and £6.29/$9.99/EUR7.99 from the Playstation Network. News regarding when the PC DLC is coming out will be available soon.

Taget från denna sida
Ni kunde ju ha länkat till info-sidan om DLCn, står även där vad jag uppfattar som att samma DLC är på gång till PC, men förmodligen ej löst hur det skall bli med betalning för den (är iallafall min gissning utifrån den där texten).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

hmm fösökt köpa GRiD länge men gett upp, går ju inte att få tag i?!!.. ja ja jag gör ett nytt försök på webhallen.

Det är ett skitbra spel, så det säljs ju slut snabbt, har bara sett några få begagnade ex på game eller Eb games ibland.

Medlem
Skrivet av Kokosboll:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

hmm fösökt köpa GRiD länge men gett upp, går ju inte att få tag i?!!.. ja ja jag gör ett nytt försök på webhallen.

Det är ett skitbra spel, så det säljs ju slut snabbt, har bara sett några få begagnade ex på game eller Eb games ibland.

Haha, skitbra spel säljs slut snabbt.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=282839


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Kokosboll:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

hmm fösökt köpa GRiD länge men gett upp, går ju inte att få tag i?!!.. ja ja jag gör ett nytt försök på webhallen.

Det är ett skitbra spel, så det säljs ju slut snabbt, har bara sett några få begagnade ex på game eller Eb games ibland.

Haha, skitbra spel säljs slut snabbt.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=282839

Yupp, men jag vill ha det till PS3'an :\

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=282838

Hade en order inne i 2 mån på webhallen utan leverans!! ..och cancellerade. Nu kostar den 349:- på WBH och beggad på EB kostar den typ 500:-


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Undra vilken motor de har i C30:n, förhoppningsvis är det t5:an!:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Undra vilken motor de har i C30:n, förhoppningsvis är det t5:an!:D

Gummibandsdrivning självklart! ^^
Blir intressant att se hur dom där bilarna beter sig i Race Driver: GRID (själv får jag vänta tills dom släpper det där DLCt till pc-versionen). Om dom nu bara kunde ha någon Saab med också


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Och min fråga är vad en Volvo C30 gör i ett rallyspel, herregud. Världens fulaste bil också.

Medlem
Skrivet av SkyFly:

Och min fråga är vad en Volvo C30 gör i ett rallyspel, herregud. Världens fulaste bil också.

Sen när är Race Driver: GRID ett rallyspel?
Colin McRae-spelen (inkl. DIRT) är väl rallyspel om något, men GRID är det då definitivt inte.
Och C30 kanske är med just för att det är en bil som används i STCC och dylikt, och Race Driver GRID har sin Europa-sektion där det är banracing i stil av DTM/BTCC/STCC och liknande.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Inaktiv

finns inte detta att få tag i längre på playstation store eller??? någon som vet? har letat men hittar inget . bara grid demon. skulle ju va kul att köra lite nya bilar.

1
Skriv svar