Little Big Planet försenas *

E man grym eller Grym som tipsade!

signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Inaktiv

alltså.. vad gör jag om jag känner mig kränkt av religioner då? kanske börjar vara dags att återkalla bibeln, koranen och whatever, så folk kan börja tänka själva...

Inaktiv
Skrivet av Ichabod:

Hur kan muslimerna bli upprörda, är det någon som skulle bli upprörd är det väl alla andra som är religösa.

Ateist javisst.

http://en.wikipedia.org/wiki/Church_of_Satan

Vettigaste sekten javisst. Dock är sekter för pussies. GO GO MUSLIMER! NI VET ATT NI GÖR DET ENDA RÄTTA! ERAN VÄG ÄR VÅRAN VÄG!

signatur

a"C"RED -

Medlem

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>_<

signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Religösa människor ÄR stötande.

Jag har varken ps3 eller tycker att LBP låter enn det minsta roligt men ändå stackare.

signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Men va fan Jag vill ha det nu nu nu nu nu

Medlem

suck nu blir man ju nästan ledsen...
känns så oseriöst när sånt här händer.
att det sedan ska dröja 3 veckor är ännu drygare :((

signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

ja gud förbjude

Medlem

Men seriöst.. tycker musse & co att det e stötande får dom väl låta bli att spela spelet!! Fattar inte att Sony ens bryr sig..

Medlem

Här haglar fördomarna mot islam, ni kan väll för helvete inte ge religionen skulden för ett gäng hottentotter känner sig kränkta? Kan inte döma alla muslimer för detta. Är absolut inte troende, men jag låter folk tro på vad fan dom vill och dömer dom inte för det.

Medlem
Medlem

Känsliga grejer de där muslimerna...

Medlem

Nu vart jag fan ledsen :\

Inaktiv

Visst får man tro och tycka som man själv vill, men detta var lite för mycket. Tydligen ett väldigt känsligt ämne.

Medlem

Snyggt att alla får tuppjuck trots att det inte ens är bekräftat varför det blir försenat. Säger lika mycket om er som det gör om de fanatiska muslimerna ni generaliserar en hel reiligion över.

Medlem

Det ÄR bekräftat officiellt sen typ en timme.
att de inte e uppdaterat på fz e en annan sak.

During the review process prior to the release of LittleBigPlanet, it has been brought to our attention that one of the background music tracks licensed from a record label for use in the game contains two expressions that can be found in the Qur’an. We have taken immediate action to rectify this and we sincerely apologise for any offence that this may have caused.

We’ll confirm the new launch date shortly.

Releasen verkar enligt rykten bli 14 November.

:\

Medlem

Jag slår vad om att där finns ett eller annat kors i spelet, kan inte folk bara ge ramaskri och försena alla spel ??? löjligt för fan

Medlem
Skrivet av Snoop0:
Skrivet av warh0g:

Även om man jag personligen är ateist så respekterar jag andra personers tro. Detta är helt rätt gjort trots att vi får vänta längre.

Yes yes, jag respekterar oxå fullt ut att homusexuella ska stenas till dötts och kvinnor som inte är oskulda vid deras bröllop ska slås ihjäl vid deras faders dörrsteg.

Religion = respekt?

Din Svenska är som en Joelbit på kryckor, ta gärna en titt på vad det är du kritiserar innan du spyr galla över något. Tror inte du kan hitta någonstans i Koranen att man ska döda kvinnor "vid deras faders dörrsteg(vad det nu betyder)" eller att man ska stena homosexuella.

Lider såklart med alla, men folk på Gamereactor har fått telefonsamtal från Game och liknande att de har fått skicka tillbaka sina exemplar, samt någon som fick det bekräftat av en butiksarbetare, alla exemplar tillbaka till Sony...

signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem
Skrivet av NyLLoW:

Det ÄR bekräftat officiellt sen typ en timme.
att de inte e uppdaterat på fz e en annan sak.

During the review process prior to the release of LittleBigPlanet, it has been brought to our attention that one of the background music tracks licensed from a record label for use in the game contains two expressions that can be found in the Qur?an. We have taken immediate action to rectify this and we sincerely apologise for any offence that this may have caused.

We?ll confirm the new launch date shortly.

Releasen verkar enligt rykten bli 14 November.

:\

Då många, om inte alla, inlägg skrevs innan det blev officiellt så vidhåller jag att det är löjligt.

Ironin ligger i att offermentaliteten är lika hög på båda sidorna av staketen.

Tycker dock att det inte är så svårt att strunta i ett spel som inte passar ens tro. Såvida man inte lider av tvångstankar och måste spela varenda spel som släpps på den stora marknaden. Fast då har man ju större problem än religion.

Medlem

We will begin shipping LittleBigPlanet to retail in North America the week of October 27th. Sorry for the delay, and rest assured, we are doing everything we can to get LittleBigPlanet to you as soon as possible.

The game now has a ship date of 27th October for the US and 31st October for European countries.

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Vila i frid

Vill påminna att vi absolut inte tillåter kommentarer som kan tolkas som hets mot folkgrupp. Berörda parter har blivit PMade.

signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Redmac, dumåste ha Sveriges största .gif galleri, villket visserligen inte är något att vara stolt över8)

Inaktiv

um...bara för att något finns med i koranen betyder det att det inte får sägas någon annan stans?
idioter!

signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av Prehn:

Redmac, dumåste ha Sveriges största .gif galleri, villket visserligen inte är något att vara stolt över8)

hahaha, när du säger det så blir man lite orolig om man är för nördig. Men jag tycker det är kul att uttrycka sig i dessa gif:ar än några få ord. Ger mer känsla och attityd i det man känner eller vill säga.

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

lite skabb att det inte får ha en värs från kuranen i LBP - då det typ ska komma ett GH med kristna låtar

signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

http://blog.us.playstation.com/tag/littlebigplanet/

During the review process prior to the release of LittleBigPlanet, it has been brought to our attention that one of the background music tracks licensed from a record label for use in the game contains two expressions that can be found in the Qur’an. We have taken immediate action to rectify this and we sincerely apologize for any offense that this may have caused.

We will begin shipping LittleBigPlanet to retail in North America the week of October 27th. Sorry for the delay, and rest assured, we are doing everything we can to get LittleBigPlanet to you as soon as possible.

signatur

Medlem
Medlem

Tråkigt att det blir försenat.
Men jag blir mer arg på de som gjort spelet, vad fahn tänkte de på när det tog med dessa texter?
"Ja! Vi slänger in lite citat från Koranen!" Jävla puckon.
Nej jag är inte religiös.

Skriv svar