Saints Row 3 släpps i år

Robot
Saints Row 3 släpps i år

Saints Row: The Third handlar om att du från början är gängledare och har hela staden i ditt grepp. Men andra makter lurar runt hörnet.

#saints-row-the-third, #thq


Medlem
Saints Row 3 släpps i år

Är det värt att spela 2:an?

Bästa citatet från ettan: "some eurotrash motherfucker named Stefan. I hate him already"

Medlem

@Corp!
Ja, töntig story men spelet är väldigt underhållande. Jag har skrattat mycket när jag spelat det!

Medlem
Skrivet av Corp!:

Är det värt att spela 2:an?

Bästa citatet från ettan: "some eurotrash motherfucker named Stefan. I hate him already"

jag tyckte 2an var roligt på xbox men det var helt ospelbart på pc. Det laggade något katastrofalt på min dator och jag har ändå i5 750 och 5850cf, man fick massa hack ibland och då och då så fick man ett extremt lagg och allt gick skit segt. Prövade att stänga av cf men det hjälpte inte. så ska du spela, pröva att ladda ner det på pc och se om det funkar bra, annars kör det på konsoll.

Medlem

Jag tycker ettan är bäst, tvåan hade så överdrivet jävla mycket grejer och inget kändes speciellt roligt.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Hade väldigt roligt med 1:an på 360. Men gillade inte 2:an så mkt vet inte varför egentligen. Va lför lite nytt helt enkelt kändes lite som samma spel. Hoppas 3:an ändrar på det.

Medlem

Tvåan är helt klart en av de bättre (om inte den bästa?) GTA-klonerna som finns.

Medlem

Hoppas detta bli dåligt så man kan säga Saints Row: The Turd


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ja det vore jätteroligt Preed. Kan du säga detta till dina kompisar på dagis.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Ja det vore jätteroligt Preed. Kan du säga detta till dina kompisar på dagis.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag gillar både ettan och tvåan. Spelar dem på PC och har inte haft några problem med lagg. Sedan har jag moddat spelet rätt rejält också.
Gillar denna spelserie stort.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Med tanke på att SR1 var underbart och SR2 var allt som GTA IV borde ha varit så längtar jag hårt. Så länge de inte inför kusiner som vill bowla med en så är jag nöjd.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

hade säkert varit kul om inte styrningen hade varit så förbannat dålig, och känslan i bilarna gör att man gråter blod

Medlem

signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Corp!:

Är det värt att spela 2:an?

Bästa citatet från ettan: "some eurotrash motherfucker named Stefan. I hate him already"

jag tyckte 2an var roligt på xbox men det var helt ospelbart på pc. Det laggade något katastrofalt på min dator och jag har ändå i5 750 och 5850cf, man fick massa hack ibland och då och då så fick man ett extremt lagg och allt gick skit segt. Prövade att stänga av cf men det hjälpte inte. så ska du spela, pröva att ladda ner det på pc och se om det funkar bra, annars kör det på konsoll.

snacka skit, det funka klockrent på min PC. du måste haft nå strul med din rigg. precis såna som du ger PC spel ett dåligt rykte. "det laggar o startar inte på PC" säger ni men egentligen är det handhavande fel.

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Corp!:

Är det värt att spela 2:an?

Bästa citatet från ettan: "some eurotrash motherfucker named Stefan. I hate him already"

jag tyckte 2an var roligt på xbox men det var helt ospelbart på pc. Det laggade något katastrofalt på min dator och jag har ändå i5 750 och 5850cf, man fick massa hack ibland och då och då så fick man ett extremt lagg och allt gick skit segt. Prövade att stänga av cf men det hjälpte inte. så ska du spela, pröva att ladda ner det på pc och se om det funkar bra, annars kör det på konsoll.

snacka skit, det funka klockrent på min PC. du måste haft nå strul med din rigg. precis såna som du ger PC spel ett dåligt rykte. "det laggar o startar inte på PC" säger ni men egentligen är det handhavande fel.

Jag hade också problem med lagg och att det kraschade ofta på PC. Visst, jag har en intel core 2 duo på 2.4ghz och ett 1gb 4870 men sen är spelet inte speciellt krävande, iaf inte på pappret eller jämfört med crysis vilket jag kan maxa, men det är väldigt dåligt optimerat vilket gjorde det ospelbart även för mig. Kanske är kul på konsol där det går att spela men inte det minsta njutbart till PC

Medlem
Skrivet av Oddman:

Med tanke på att SR1 var underbart och SR2 var allt som GTA IV borde ha varit så längtar jag hårt. Så länge de inte inför kusiner som vill bowla med en så är jag nöjd.

Hörru, ge fan i o sno det jag tänker säga

Men ja, +1 som Kidsen säger


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av Oddman:

Med tanke på att SR1 var underbart och SR2 var allt som GTA IV borde ha varit så längtar jag hårt. Så länge de inte inför kusiner som vill bowla med en så är jag nöjd.

Hörru, ge fan i o sno det jag tänker säga

Men ja, +1 som Kidsen säger

Då +1 jag på din då för jag tänkte säga det du sa.

Medlem

Jag hade mycket roligare med Saints Row 2 än GTA4, om det säger något.

Medlem

Så länge trean har den brittiska rösten är jag glad. Så jäkla skön.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Preed:

Hoppas detta bli dåligt så man kan säga Saints Row: The Turd

hehe jag skratta till lite i alla fall

Medlem

Håller med MacNille den brittiska rösten måste ju bara vara med! Om ni frågar mig är Saints Row 2 det absolut bästa co-op spelet, förutom att storyn är störtskön så har spelet ett humoristisk sätt från början till slut.

Ser sjukt fram emot SR3!

Medlem
Skrivet av Samurai237:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Corp!:

Är det värt att spela 2:an?

Bästa citatet från ettan: "some eurotrash motherfucker named Stefan. I hate him already"

jag tyckte 2an var roligt på xbox men det var helt ospelbart på pc. Det laggade något katastrofalt på min dator och jag har ändå i5 750 och 5850cf, man fick massa hack ibland och då och då så fick man ett extremt lagg och allt gick skit segt. Prövade att stänga av cf men det hjälpte inte. så ska du spela, pröva att ladda ner det på pc och se om det funkar bra, annars kör det på konsoll.

snacka skit, det funka klockrent på min PC. du måste haft nå strul med din rigg. precis såna som du ger PC spel ett dåligt rykte. "det laggar o startar inte på PC" säger ni men egentligen är det handhavande fel.

Jag hade också problem med lagg och att det kraschade ofta på PC. Visst, jag har en intel core 2 duo på 2.4ghz och ett 1gb 4870 men sen är spelet inte speciellt krävande, iaf inte på pappret eller jämfört med crysis vilket jag kan maxa, men det är väldigt dåligt optimerat vilket gjorde det ospelbart även för mig. Kanske är kul på konsol där det går att spela men inte det minsta njutbart till PC

Nja, spelar man på PC så får man förvänta sig buggar och problem, det är sådant som uppstår till följd av de måpnga hårdvarorna. På konsol finns det bara 2 hårdvaror och det är därför sjukt mycket lättare att optimera och fixa buggar.
När man spelar på PC är buggar och problem straffet man får ta för den överlägsna grafiken, och även om du har problem kan någon annan vara helt utan och tvärt om.
Vill du slipap problem helt så spelar du på konsol, men då blir ju grafiken därefter...

Medlem

http://multiplayerblog.mtv.com/2011/03/03/saints-row-the-thir...

"Take a tank skydiving, call in a satellite-targeted airstrike on a Mexican wrestling gang, and defend yourself against a highly-trained military force using only a sex toy in the most out-landish gameplay scenarios ever seen, igniting a city-wide war that will set Steelport on fire. Strap it on."

Yippie-kiyay säger jag bara!


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

var det bara för mig som spelet till xbox laggade så in i helvette på ställen där många fiender rörde sig ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

var det bara för mig som spelet till xbox laggade så in i helvette på ställen där många fiender rörde sig ?

Xbox360 versionen var inte felfri heller men "laggade så in i helvette" uppstog inte alltför många gånger och efter patchande tror jag knappt det förekom

ontopic: gillade också saints row mer än senaste GTA, ser fram emot 3an och hoppas på en helt ny stad och inte återanvändning som tidigare


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Corp!:

Är det värt att spela 2:an?

Bästa citatet från ettan: "some eurotrash motherfucker named Stefan. I hate him already"

JA! Det är lätt värt att spela, var ett tag sedan jag och polarna hade så jävla rolig! Och ta och välj svenska då du väljer språk, så roligt se att se det dåliga översättningarna! Då man dör tex: "Du är rökt"

"I brought you a present"

Har inte spelat ettan men jag antar det är som tvåan, mer som ett "lekspel" fast det är fortfarande en bra kampanj eller vad man ska säga. IMO roligare än GTA

Inaktiv

Ser framemot detta, ettan o tvåan är ju båda helt underbara spel! Bättre än GTA helt klart.

Medlem

Håller på att spela igenom Sants Row 2, Väldigt stel gameplay

Medlem

Roligaste spelet någonsin.

1
Skriv svar