Julkalendern lucka 17 – Den objektiva recensionen

Robot
Julkalendern lucka 17 – Den objektiva recensionen

Vem behöver subjektivitet när man kan få... objektivitet.

#battlefield-3


Medlem
Julkalendern lucka 17 – Den objektiva recensionen

Fördrar subjektiva recensioner


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tycker det ska vara mer tyckande.

Medlem

5 av 5 i ljud är sjukt. Man hör inte fiendens fotsteg. Sjukt att man syns på minimapen när man skjuter och att spoten på minimapen följer efter en exakt vart man går. Spot ska vara som i bf2. 3dspot/killcam=tillåtna fusk.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Ja! Där ser ni FZ vad folk vill ha. Vi vill ha objektiva recensioner av spel. Vad ni tycker kan ni hålla för er själva. Klarar ni inte av att vara objektiva så är ni inte tillräckligt profesionella, enligt mig. Och en fråga, jag har tjafsat mer er tidigare angående objektiva recensioner o då sa ni att det fanns inga sådana och nu helt plötsligt kommer ni med den "objektiva recensionen". Snacka hycklare! /En stark förespråkare för objektiva recensioner.

Medlem

hahahaha, NEJ TACK! INGA fler objektiva recension! Jag vill ha subjektiva, för jag litar på FZs omdöme i 9/10 fall. Och vad ni tycker och känner när ni spelar spel och recenserar dem brukar, som magi, faktiskt vara vad jag tycker också! Vi kanske inte är själsfränder om allt men fan, det är bra nära! Fortsätt mer era recensioner så som ni gjort och keep up det good work! FZ, ni är bäst! (YEPP JAG ÄR EN RIKTIG JÄVLA FANBOY !)


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Ja, objektiva recensioner är ju inte riktigt så givande som man kanske först vill tro. Jag föredrar helt klart tyck och tänk i en recension eftersom det trots allt är upplevelsen som räknas.

Jag gav recensionen en 5:a i alla fall, helskön ;D


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:

Jag gav recensionen en 5:a i alla fall, helskön ;D

Fast var det en objektiv betygsättning? Är den objektivt helskön?


signatur

Videomupp

Medlem

Måste ni dra upp kalkylatorn för att räkna ut vad 20 delat på 5 blir?

Skäms

Medlem
Skrivet av swordfish:

5 av 5 i ljud är sjukt. Man hör inte fiendens fotsteg. Sjukt att man syns på minimapen när man skjuter och att spoten på minimapen följer efter en exakt vart man går. Spot ska vara som i bf2. 3dspot/killcam=tillåtna fusk.

awh damn, hör icke fotsteg, spelet borde inte få finnas! dumma dumma spel!

Medlem

inget fel på recensionen, men jag föredrar nog att ni ska tycka mera och skippa objektiviteten

Inaktiv

Det var inte jätteobjektivt eftersom de inte har något objektivt sätt att mäta på. Skapar man en sån standard och mäter utifrån kan det bli suveränt.

Men helt objektivt kan det aldrig bli, olika spelare ger olika vikt till olika delar av spelet.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Roligaste luckan hittills

Medlem
Skrivet av Dajnamajt:

hahahaha, NEJ TACK! INGA fler objektiva recension! Jag vill ha subjektiva, för jag litar på FZs omdöme i 9/10 fall. Och vad ni tycker och känner när ni spelar spel och recenserar dem brukar, som magi, faktiskt vara vad jag tycker också! Vi kanske inte är själsfränder om allt men fan, det är bra nära! Fortsätt mer era recensioner så som ni gjort och keep up det good work! FZ, ni är bäst! (YEPP JAG ÄR EN RIKTIG JÄVLA FANBOY !)

Samma här, har jag inte hunnit testa det själv går jag efter vad FZ tycker. Funkat skit bra i 4 år nu och jag tycker ni ska fortsätta "tycka" för ni har väldigt bra smak.

Medlem

Bästa luckan, "spelglädjen".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

betygsättningen var fortfarande subjektiv

Medlem

Bah objektiva recensioner haha xD. Näe det ska vara brutalt hårda kritiseringar. Ex:

Singleplayer & Story, lika originellt som en sten och allmänt patetiskt dåligt jämfört med fps spel som Half-Life & System Shock. 1/5
Co-op, Eh.. drars ner av typ samma anledning 2/5
Multiplayer, kan vara bra när det inte är laggigt, buggigt, fastnar i skit enbart en bäbis skulle göra & behöva bry sig om unlockcrap & level-up gimmick crap, 3/5
Banor, när alla dem bästa banorna är från ett 6 år gammalt spel har man ett stort jädra problem, 2/5
Grafik, bra teknik men rätt trist art direction 3/5
Ljud & Musik, bra ljud men dåligt soundtrack 3/5
Nyheter, innovationer, originalitet, HA HA yeah.... xD 1/5

Slutbetyg derp I don't know 2 point meh of a 5?
Är det bättre än:
MW3? Ja... och?
BC2? Näe egentligen inte.

Troll lol lol, lol, lol lol...... lol xD

Inaktiv
Skrivet av Sapiens:

Bah objektiva recensioner haha xD. Näe det ska vara brutalt hårda kritiseringar. Ex:

Singleplayer & Story, lika originellt som en sten och allmänt patetiskt dåligt jämfört med fps spel som Half-Life & System Shock. 1/5
Co-op, Eh.. drars ner av typ samma anledning 2/5
Multiplayer, kan vara bra när det inte är laggigt, buggigt, fastnar i skit enbart en bäbis skulle göra & behöva bry sig om unlockcrap & level-up gimmick crap, 3/5
Banor, när alla dem bästa banorna är från ett 6 år gammalt spel har man ett stort jädra problem, 2/5
Grafik, bra teknik men rätt trist art direction 3/5
Ljud & Musik, bra ljud men dåligt soundtrack 3/5
Nyheter, innovationer, originalitet, HA HA yeah.... xD 1/5

Slutbetyg derp I don't know 2 point meh of a 5?
Är det bättre än:
MW3? Ja... och?
BC2? Näe egentligen inte.

Troll lol lol, lol, lol lol...... lol xD

I musikbranschen är det BARA TYCKE och ändå är musikrecensenter några av de hårdaste.
FZ är alldeles för snälla hestar, så jag är väldigt objektiv till deras subjektiva recensioner, punkt

Medlem

Vanliga är bättre imho!

Medlem

Fan vilken mysfarbror Tomas är, vad ska du ha för att vara tomte hos oss i år?


signatur

Burn in the light.

Inaktiv

Det här gillar jag :3, hoppas att det kommer flera, tycker det är ganska härligt att bara luta sig tillbaka och lyssna på recessionen, men ibland är det ju såklart kul att läsa en istället

Medlem

FZ och objektiva recentioner?? Behöver jag nämna Operation Flashpoint: Dragon Rising!!


signatur

Hur f*n kan man ge Operation Flashpoint: Dragon Rising betyget "Mästerligt" och "Fulländat"??????

Medlem
Skrivet av Hooliganov:

FZ och objektiva recentioner?? Behöver jag nämna Operation Flashpoint: Dragon Rising!!

10 poäng och en guldstjärna! Just precis i den "recensionen" föll FZ ner under källarnivån.

Medlem
Skrivet av henkka:
Skrivet av Hooliganov:

FZ och objektiva recentioner?? Behöver jag nämna Operation Flashpoint: Dragon Rising!!

10 poäng och en guldstjärna! Just precis i den "recensionen" föll FZ ner under källarnivån.

Exakt er som lucka 17 driver med. Klockrent!
PS. Ni verkar inte förstått innehållet...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Bra lucka.. Tyckte jag!

Medlem
Skrivet av WildThing:

Fast var det en objektiv betygsättning? Är den objektivt helskön?

Helt klart. Det ena utesluter inte det andra


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Redaktör
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Parzec:

Jag gav recensionen en 5:a i alla fall, helskön ;D

Fast var det en objektiv betygsättning? Är den objektivt helskön?

Frågan är: vad har han mätt för att komma fram till femman i betyg?


signatur
Redaktör
Skrivet av redruM:

Fan vilken mysfarbror Tomas är, vad ska du ha för att vara tomte hos oss i år?

Med tanke på ditt nick tar jag typ vad som helst som inte är en jul på ett hotell i vintermiljö.


signatur
Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av henkka:
Skrivet av Hooliganov:

FZ och objektiva recentioner?? Behöver jag nämna Operation Flashpoint: Dragon Rising!!

10 poäng och en guldstjärna! Just precis i den "recensionen" föll FZ ner under källarnivån.

Exakt er som lucka 17 driver med. Klockrent!
PS. Ni verkar inte förstått innehållet...

Och du är dummare än tåget som inte fattar vad vi driver med.

Medlem
Skrivet av henkka:

Och du är dummare än tåget som inte fattar vad vi driver med.

Antagligen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar